اخبار

عملکرد ضعیف دوربین گوشی اچ تی سی وان ام ۹ در تست DxOMark

کمپانی HTC روزگار سختی را سپری می کند.پرچم دار جدید این شرکت یعنی گوشی اچ تی سی وان ام ۹ با استقبال خوبی از سوی خریدارن مواجه نشده و سود این کمپانی را نسبت به شرایط مشابه سال های قبل پایین آورده است. نتایجی تستی که امروز وب‌سایت DxOMark منتشر کرده هم می تواند طرفداران اچ تی سی را بیش از پیش نسبت به پرچم دار جدید این شرکت نا امید کند.DxOMark به تازگی نتایج آزمایش دوربین برخی گوشی های مطرح بازار را منتشر کرده که در این میان، HTC One M9 امتیاز بسیار پایینی را کسب کرده و عملکرد ضعیفی را از خود نشان داده است.
 

وب‌سایت DxOMark دوربین ۲۰ مگاپیکسلی HTC One M9 را مورد بررسی و آزمایش قرار داده است. این گوشی هوشمند تایوانی در بررسی انجام شده میانگین امتیاز ۶۹ (۷۳ برای عکاسی از سوژه های ثابت و ۶۱ برای فیلم برداری) را به دست آورده است.در این رتبه بندی، گلکسی S6 Edge با کسب میانگین امتیاز ۸۶ مقام اول را به‌دست آورده است.همچنین گوشی هوشمند M9 در رتبه بندی، مقام ۲۱ را به دست آورده است و در کنار محصول آمازون یعنی Fire Phone قرار گرفته است. دوربین M9 HTC One حتی از بعضی دستگاه های قدیمی‌تر مانند آیفون ۴S و گلکسی S3 هم رتبه پایین‌تری به دست آورده است.

وضعیت برای اچ تی سی هر روز بد تر از قبل می شود و این کمپانی باید سریعا فکری برای مشکل دوربین پرچم دار خود بکند.شاید یک آپدیت نرم افزاری تا حدی از مشکلات دوربین این گوشی را کاهش دهد.نظر شما در این مورد چیست ؟

گجت نیوز

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا