اخبار

عکسی از موتو ایکس جدید لو رفت !

پس‌ازآنکه هفته گذشته اطلاعات یک گوشی جدید از موتورولا به نام موتو ایکس ۳ در یک وب‌سایت هندی قرار گرفت، حال شایعات در ارتباط با پرچم‌دار آینده موتو ایکس در سال جاری بیشتر و بیشتر شده است. به‌تازگی تصویری منتشر شده است که رسانه‌ها ادعا می‌کنند نخستین محصول لنوو با برند موتو ایکس در سال ۲۰۱۶ میلادی خواهد بود.
البته این وب‌سایت هندی اطلاعات زیادی را در ارتباط با موتو ایکس ۳ منتشر نکرده است. بر اساس آن پرچم‌دار آینده لنوو موتو ایکس به یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی مجهز است و در اصل از یک سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد. اطلاعات دیگری از این گوشی در دست نیست اما با توجه به تصویر منتشر شده می‌تواند حدس زد که با محصولی بالارده‌ای سروکار داشته باشیم.
hellomoto
وقتی‌که از دور به این گوشی هوشمند نگاه می‌کنیم زیبا به نظر می‌رسد. می‌تواند حدس زد که صفحه‌نمایش آن اندازه حداقلی ۵ اینچی را داشته باشد، هرچند که حدس زدن آن کمی دشوار است. در زیر صفحه‌نمایش کلید فیزیکی خانه (Home) وجود دارد که می‌تواند مجهز به یک اسکنر اثرانگشت باشد؛ ویژگی که لنوو در گذشته اعلام کرده بود که تمامی گوشی‌های هوشمند سال جاری‌اش به آن تجهیز خواهند شد. در قسمت زیری نیز درگاه USB وجود دارد که با توجه به ضخامت کم آن به نظر می‌رسد که نوع C باشد.
با توجه به سخنان مسئولین لنوو، این امکان وجود دارد که این گوشی هوشمند از پروژه تانگو پشتیبانی کند. پروژه تانگو سه سال پیش توسط گوگل معرفی شد؛ قابلیتی که به گوشی امکان نقشه‌برداری و ایجاد نماهای سه بعدی را می‌دهد. این کار به‌وسیله سنسورهای مخصوص و یاری از دوربین گوشی انجام خواهد گرفت.
لنوو در نمایشگاه CES 2016 از برنامه‌های خودش برای عرضه گوشی هوشمندی جدید با پشتیبانی از پروژه تانگو سخن گفته بود. همچنین اشاره شده بود که محصول جدید لنوو قیمتی زیر ۵۰۰ دلار خواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا