اخبار

عکس های واقعی وان پلاس ۶ لو رفت

به تازگی در فضای مجازی، عکس های واقعی وان پلاس ۶ لو رفته که نشان از طراحی عالی و استثنایی این گوشی دارد. وان پلاس ۶ پرچم دار بعدی وان پلاس در سال ۲۰۱۸ است که می تواند یکی از بهترین گوشی های سال جدید میلادی باشد.
وان پلاس یکی از شرکت های موفق چینی در زمینه تولید گوشی های هوشمند است که رویه ای همچون اپل را در پیش گرفته. این شرکت با عرضه گوشی های بالارده و محدود در سال بازار خود را در حد بالا نگه داشته و به راحتی برای محصولات خود پشتیبانی ارائه می دهد. به دلیل محدود تعداد بودن مدل‌ها، تمرکز بر روی هر یک بالا است و این موضوع به افزایش ویژگی‌های هر یک از محصولات منجر می‌شود.
جدیدا در فضای مجازی عکس های واقعی وان پلاس ۶ لو رفته که نشان از طراحی استثنای این گوشی دارد. پنل پشتی این گوشی براق بوده و یادآور کاورهای Styleswap است که زمانی گوشی های وان پلاس به خاطر آن‌ها محبوبیت داشتند.
هر چند که اطلاعات کلی سخت افزاری این گوشی هنوز در دسترس نیست اما انتظار داریم همچون دیگر پرچم داران دارای قابلیت های استثنایی باشد. به عنوان نمونه می‌توان به استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ در کنار ۶ گیگابایت رم اشاره کرد. اگرچه مطمئنا یک نسخه ۸ گیگابایتی نیز معرفی خواهد شد، اما بعید می‌دانیم خبری از نسخه عادی دارای ۶ گیگابایت حافظه اصلی نباشد. طراحی دستگاه بدونه حاشیه بوده و ناچ استایل بودن و یا نبودن آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
وان پلاس 6


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا