اخبار

فاش شدن مشخصات سونی اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم

مشخصات سونی اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم که پرچم دار بعدی سونی خواهد بود، فاش شد. این گوشی می تواند یکی از قدرتمند ترین گوشی های جهان در سال ۲۰۱۸ باشد.

در نمایشگاه MWC 2018 در شهر بارسلونا سونی از گوشی ایکسپریا ایکس زد ۲ رونمایی کرد. اگر همه چیز طبق روال گذشته پیش برود، غول ژاپنی در سال جاری از پرچمدار اصلی خود، گوشی سونی اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم نیز پرده برداری خواهد کرد. این گوشی پرچمدار شاید تا نمایشگاه IFA 2018 که در تابستان امسال برگزار می‌شود معرفی نشود، اما برخی از اطلاعات آن هم اکنون در اینترنت ظاهر شده است.
مشخصات به دست آمده همگی از قطعه کدی در گوشی به نام H8188  استخراج شده اند که نشانگر بسیاری از مشخصات آن است. آن‌ها نشان می‌دهند که پرچمدار آینده سونی از یک نمایشگر با نسبت ابعاد مدرن ۱۸:۹ و وضوح ۴۳۶۰×۲۱۶۰ پیکسل برخوردار خواهد بود. اندازه ای نمایشگر چیزی در حدود ۶٫۰۱ اینچ بوده، گرچه هیچ جزئیات بیشتری از آن در دست نیست. به نظر می‌رسد نوع آن LCD باشد.
سونی در سیستم عامل تجهیز شده روی این گوشی نیز تجدید نظر کرده و به نظر می رسد از اندروید پی برای اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم استفاده کند. کمپانی گوگل ۱۷ اردیبهشت ماه میزبان کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود موسوم به Google I/O Developer است و از نسخه نهایی این سیستم عامل در آن زمان پرده برداری خواهد کرد. بنابراین پرچمدار آینده شرکت سونی جزو نخستین گوشی هایی در جهان خواهد بود که به صورت پیشفرض از سیستم عامل اندروید پی بهره می‌برند.
اکسپریا ایکس زد 2 پریمیومپردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ به همراه ۶ گیگابایت رم می تواند گزینه های سخت افزاری اصلی این گوشی باشد.اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم از یک سنسور اثر انگشت پشتی و طراحی ساندویچی شیشه‌ای (دو طرف شیشه) برخوردار خواهد بود. البته قیمت این محصول نیز می تواند همچون مشخصاتش بالارده باشد.
سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا