اخبار

فبلت گلکسی نوت ۷ رسما دوازدهم مرداد رونمایی خواهد شد

تاکنون شایعات متعددی در مورد فبلت گلکسی نوت ۷ در فضای مجازی منتشر شده است؛ اما بالاخره سامسونگ اعلام کرده که در دوازدهم مرداد قرار است از جدیدترین فبلت خود رونمایی کرده و به شایعات خاتمه دهد.
بعد از آیفون ۷ که هر روز خبرهای ضدونقیضی از آن منتشر می‌شود فبلت گلکسی نوت ۷ را می‌توان خبرسازترین دیوایس این روزها خواند؛ محصولی که گفته شده از طراحی منحصر به فردی بهره برده و همچنین از نظر سخت افزاری نیز یک پرچم‌دار قدرتمند برای سامسونگ خواهد بود.
شاید یکی از جالب‌ترین اخباری که در مورد نسل بعدی فبلت سامسونگ منتشر شد، نام آن بود که گفته شده به‌جای استفاده از نام فبلت گلکسی نوت ۶، کمپانی کره‌ای قصد دارد محصول بعدی خود را فبلت گلکسی نوت ۷ بنامد. علت تغییر نام جدیدترین فبلت سامسونگ نیز جالب بود؛ گفته شده که استفاده از شماره ۶ باعث می‌شود خریداران علاقه‌ی کمتری نسبت به خرید گلکسی نوت بعدی نشان دهند و آن را یک محصول قدیمی فرض کنند که این موضوع نشان‌دهنده‌ی عدم آشنایی کاربران با محصولات جدید است و بیشتر بر روی اعداد و ارقام تمرکز می‌کنند.
همانطور که در ابتدا نیز ذکر شد سامسونگ امروز اعلام کرد که فبلت گلکسی نوت ۷ قرار است در دوازدهم مرداد ماه (دوم اوت) رونمایی شود. جالب است بدانید که مانند سری گلکسی اس که از سال ۲۰۱۰ به‌صورت سالانه مدل جدیدی از آن رونمایی شد، سری گلکسی نوت نیز به همین حالت هر ساله مدلی جدیدی از آن رونمایی گشت که آخرین مدل آن فبلت گلکسی نوت ۵ (Galaxy Note 5) نام دارد که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و توانست به موفقیت چشمگیری برسد.
حال قرار است فبلت گلکسی نوت ۷ جای این محصول را بگیرد که البته موفقیت مدل قبلی باعث شده تا کار برای سامسونگ کمی سخت شود. گفته شده که این فبلت مجهز به سنسور اسکنر چشمی (IRIS) بوده و احتمالا از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ استفاده می‌کند.
منبع :phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا