اخبار

فردا از دومین بسته الحاقی Call of Duty: Black Ops 3 رونمایی می‌شود

فردا شرکت Activision برای طرفداران Call of Duty: Black Ops 3 سورپرایزی تدارک دیده است؛ چراکه قصد معرفی دومین بسته الحاقی این بازی را دارد. اعتبار و اهمیت این خبر زمانی افزایش پیدا کرد که استودیو سازنده نیز در صفحه توییتر خود پستی در همین خصوص منتشر نمود که حاکی از معرفی افزودنی‌های جدید برای این بازی شوتر اول‌شخص است.
طبق گفته استودیو Treyarch در صفحه توییتر خود، آن‌ها قصد دارند فردا، ۳۱ مارس از دومین بسته الحاقی بازی Call of Duty: Black Ops 3 رونمایی کنند. پست منتشر شده تنها به اطلاع از وجود بسته الحاقی جدید اشاره نموده و بسنده کرده و هیچ اطلاعات خاصی از جزئیات، تاریخ انتشار و یا حتی نام این بسته الحاقی فاش نکرده است.
لازم به ذکر است اولین بسته الحاقی بازی Call of Duty: Black Ops 3 تحت عنوان Awakening در حال حاضر بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس باکس وان در دسترس هست.
در طی خبری دیگر استودیو سازنده از انتشار بسته الحاقی Awakening برای کنسول پلی‌استیشن ۳ خبر در ۵ آوریل برابر با ۱۷ فروردین خبر داد. تا پیش‌ازاین بسته الحاقی نام برده شده تنها مختص رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمی بود.
منبع :VG247

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا