اخبار

فروش گجت های پوشیدنی هوآوی بیش از حد انتظار

 گجت در واقع دستگاه خاصی است که عملکرد خاصی دارد. گجت های  پوشیدنی هواوی بیش از سایر محصولات در سه ماهه اول فروش بالایی داشت و در حدود ۲۲۸ درصد مردم ای گجت ها را خریداری کردند. شرکت ‌IDC آمار مربوط به فروش گجت های  پوشیدنی سال ۲۰۱۹ را منتشر کرده که شرکت اپل در صدر جدول قرار دارد، سامسونگ و هواوی نیز بعد از اپل قرار گرفته اند.

سه شرکت هواوی ، شیائومی، سامسونگ طی سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ در زمینه گجت های  پوشیدنی در صدر جدول بوده اند. طی سه ماهه اول سال ۲۰۱۹،میزان فروش امسال نسبت به سال گذشته ۲۸۲ درصد رشد داشت. هواوی توانست ۵ میلیون دستگاه را به فروش برساند.

  شرکت اپل رشد ۵/۴۹ درصد را تجربه کرد و میزان فروش دستگاه های پوشیدنی آن به ۸.۱۲ میلیون دستگاه رسید.شیائومی با فروش ۶.۶ میلیون دستگاه در رده های بعدی است. سامسونگ ۳.۴ درصد را تجربه کرد.  ۹.۲میلیونی و با رشد ۷.۳۵ درصد در رده پنجم قرار دارد. این رده بندی نشان می دهد که شرکت اپل در صدر بوده و بقیه شرکت ها باید تلاش روز افزونی داشته باشند تا بتوانند به درآمدهای بالایی دست یابند.  هر شرکتی در هر جایگاهی برای فروش گجت های  پوشیدنی تمام تلاش را در بخش فروش متمرکز کرده تا گجت های پوشیدنی را به میزان بالایی به فروش برسانند.

امروزه گجت های پوشیدنی یکی از محبوب ترین محصولات شرکت های فناوری و تولید کننده موبایل هستند که در میان مردم طرفداران بیشتری دارد و مردم دوست دارند که این چنین محصولاتی را مصرف کنند. گجت های پوشیدنی مزایای بیشماری دارند و در آن ها انواع و اقسام نرم افزارها به کار گرفته شده تا زندگی راحتی را برای دارندگان آن ها رقم بزند.

گجت های پوشیدنی به نرم افزارهای موبایل و فراتر از آن ها مجهز شده اند و می توانند برای سلامتی و فعالیت های ورزشی نیز به کارگرفته شوند و به همین دلیل اکثر ورزشکاران و بیماران قبلی نسبت به استفاده از گجت های پوشیدنی تمایل زیادی دارند.

گجت های  پوشیدنی هواوی به دلیل ارزان بودن طرفداران بیشتری دارد و صد البته به دلیل این که مزایای بیشماری دارند هر روزه مشتریان و کاربران هواوی این گجت های  پوشیدنی را خریداری کرده و در جهت رفع نیازهای خود استفاده می کنند.

 گجت های  پوشیدنی هواوی بعد از تحریم های این کشور در داخل چین فروش بالایی داشته اند و شرکت هواوی در نظر دارد که گجت های  پوشیدنی را در سراسر جهان به فروش برساند و البته در این زمینه نیز موفقیت هایی داشته است. گجت های  پوشیدنی هواوی اگرچه مانند گجت های  پوشیدنی اپل با کیفیت نیست ولی با این همه کاربران چینی ، گجت های  پوشیدنی هواوی را دوست دارند و دوست دارند که همیشه آن ها را پوشیده و استفاده کنند.  گجت های  پوشیدنی هواوی شاید به در خارج از مرزهای چین به سختی به فروش برسند ولی در داخل چین به راحتی به فروش خواهد رسید و همچنان برای مردم چین دوست داشتنی خواهند بود.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا