اخبار

فروش ۱۵۳ میلیون همراه هواوی در سال ۲۰۱۷

هواوی گوشی HUAWEI Mate 10 Pro برنده سرعت شارژ و ظرفیت باتری

 
همان‌طور که از آمار و ارقام مربوط به سال میلادی جاری پیداست، هواوی محصولات بسیار زیادی را به سراسر دنیا عرضه کرده است. هم‌اکنون کن هو به‌عنوان یکی از روسای این کمپانی به انتشار آمار دقیق عرضه جهانی محصولات این شرکت پرداخته است که رقم دقیق آن ۱۵۳ میلیون دستگاه خواهد بود. البته درآمد این کمپانی نیز در طی سال ۲۰۱۷ میلادی ۱۵ درصد افزایش داشته و به ۶۰۰ میلیارد دلار رسیده است.
بااین‌حال، گزارش‌های منتشرشده از سوی بلومبرگ حاکی از آن هستند که این رقم درواقع پایین‌ترین میزان رشدی است که هواوی در طی این چهار سال تجربه کرده است. در این میان، این کمپانی برخلاف حفظ جایگاه سوم و در دست داشتن ۱۰ درصد از سهم بازار جهانی رشد بسیار محدودی را تجربه کرده است.
استراتژی کلی هواوی در رابطه با فروش دستگاه‌های اندروید با سخت‌افزار قدرتمند و قیمت معقول در کنار دستگاه‌های میان رده با عملکرد مقبول تاکنون بسیار مفید واقع‌شده است و این تولیدکننده دستگاه‌های هوشمند با این استراتژی در فصول گذشته توانسته است در رابطه با در دست داشتن سهم بازار جهانی از کمپانی اپل نیز پیشی بگیرد.
بااین‌حال بر هیچ‌کس پوشیده نیست که هواوی به دنبال دستیابی به جایگاه اول در جدول عرضه است اما باید در نظر داشت که این کمپانی در این رابطه با رقیب قدرتمندی همچون سامسونگ روبرو است. بااین‌حال این آرمان برای هواوی بسیار هزینه‌بر خواهد بود زیرا ورود به بازارهای مهم آمریکایی و فروش محصولات پرچم‌دار باقیمت‌های بسیار بالا در این بازارها کار بسیار سختی است.
ریچارد یو از هواوی اخیراً تائید کرد که میت ۱۰ می‌تواند در سال ۲۰۱۸ میلادی به فروشنده‌های آمریکایی نیز راه پیدا کند و همچنین این امکان وجود دارد که اوپراتور مشهور آمریکایی AT&T نیز دراین‌باره دخیل شود. به‌صورت کلی هر فروشنده احتمالی می‌تواند آگاهی در جهت این برند را افزایش داده و هواوی را به مغازه‌های خرده‌فروشی وارد کند اما شکست رقبایی نظیر اپل و سامسونگ در طولانی‌مدت همچنان به بازاریابی گسترده و هزینه‌بری نیازمند است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا