اخبار

فروش ۴٫۴ میلیون دستگاه از برند نوکیا در سه ماه آخر سال ۲۰۱۷

بر اساس داده‌های به دست آمده از کمپانی تحقیقاتی Counterpoint، سال ۲۰۱۷ میلادی برای کمپانی اچ ام دی و برند نوکیا بسیار خوب بوده است. همراه موبایلستان باشید.
همان‌طور که میدانید برند نوکیا پس از ورود دستگاه‌های هوشمند به بازار نتوانست خود را با آن‌ها هماهنگ کند و به‌این‌ترتیب با افت فروش شدیدی روبرو شده و تا مرز ورشکستگی نیز رفت اما این برند تحت لقای کمپانی اچ ام دی گلوبال توانست در فصل آخر سال ۲۰۱۷ میلادی ۴٫۴ میلیون دستگاه را به فروش برساند. البته این رقم در برابر فروش کمپانی‌های بسیار بزرگی مانند اپل و سامسونگ عالی به نظر نمی‌رسد اما برای Nokia بسیار خوب محسوب می‌شود.
البته باید توجه داشت که این برند توانسته است تا در بازه زمانی یادشده تلفن‌های همراه بیشتری را به نسبت رقبای خود از قبیل اچ تی سی، سونی، گوگل، الکاتل، لنوو، وان پلاس، جیونی، میزو، کولپد و ایسوس به فروش برساند که این موفقیت بزرگی برای اچ ام دی گلوبال است. این میزان فروش موجب شده است تا برند نوکیا صاحب ۱۵ درصد از تلفن‌های همراه عادی بازار و ۱ درصد از تلفن‌های همراه هوشمند جهان باشد که سرجمع موجب می‌شود تا اچ ام دی گلوبال و نوکیا ۵ درصد از بازار تلفن‌های همراه هوشمند دنیا را در دست داشته باشند  که این خبر برای کمپانی یادشده بسیار امیدوارکننده خواهد بود.

بازار‌های فروش نوکیا

مهم‌ترین بازار برای تلفن‌های همراه Nokia در سه‌ماهه آخر سال ۲۰۱۷ میلادی انگلستان بوده است که این برند در میان سه برند برتر تلفن‌های همراه این کشور شناخته‌شده است. بااین‌حال، نوکیا قدرت Nokia زمانی خود را به‌صورت حقیقی نشان می‌دهد که شما متوجه می‌شوید که در سطح جهان به‌عنوان اولین تولیدکننده تلفن‌های همراه عادی بوده و بیشتر بازارهای اروپایی و آسیایی در دست این سازنده تلفن‌های همراه است. اگر به یاد داشته باشید، نسل جدید نوکیا ۳۳۱۰ در سال گذشته میلادی رونمایی شد که اسباب خنده بسیاری از افراد را مهیا کرد اما باید بگوییم که این دستگاه فروش واقعاً مناسبی را در سراسر جهان تجربه کرد.
حالا که بازار تلفن‌های همراه عادی برای نوکیا امن شده است، اچ ام دی گلوبال و Nokia باید به‌احتمال‌زیاد تمرکز خود را برای کسب سهم بیشتری در بازار تلفن‌های همراه هوشمند صرف کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا