اخبار

فسیل نیز به جمع تولید کنندگان ساعت هوشمند اندرویدی پیوست

به نظر می رسد که فسیل نیز در نمایشگاه امسال IFA 2017 از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد. از جمله می توان به ساعت های هوشمند اندرویدی جدید این شرکت معتبر اشاره کرد. فسیل در بخش گچت های پوشیدنی نیز موفق بوده است و اگر دنیای لوکس را کنار بگذاریم انتظار می رود که در بخش هوشمند نیز موفق باشد.
فسیل قصد دارد سال ۲۰۱۸ علاوه بر مدل جدید ساعت‌های هوشمند فعلی خود، از ساعت‌های هوشمند دیگری با برندهای مختلف رونمایی کند. این‌ کمپانی در رویداد ایفا ۲۰۱۷ از طراحی‌های جدید محصولات مجهز به سیستم عامل اندروید پوشیدنی و ساعت‌های هوشمند هیبریدی دیزل، امپریو آرمانی، فسیل، مایکل کورس و میسفیت رونمایی خواهد کرد. ساعت‌های جدید فسیل تحت برندهای آرمانی، چاپس، DLNY، کیت بیل، مارک جیکوبز، مایکل، ریشیک، اسکین و توری بورچ در فصل پاییز و فصل تعطیلات در دسترس علاقمندان قرار خواهند گرفت.
در کنار این شرکت اپل تنها شرکتی است که می تواند از چندین محصول پوشیدنی به طور همزمان پشتیبانی کند. کاری که فسیل می خواهد انجام دهد یک چالش بزرگ است که مسئولان شرکت باید با آن دست و پنجه نرم کنند. این کمپانی برای دستیابی به جایگاه فعلی و فروش بیشتر ساعت‌های هوشمند خود، به ارائه هدیه یا تخفیف‌های بزرگ روی نیاورده است. کمپانی پِبِل سال گذشته نهایتاً به زیر پرچم شرکت فیت‌بیت رفت اما سرمایه‌ی تزریق شده از کمپانی فیت‌بیت باعث شد تا فروش محصولات پبل به میزان قابل توجهی افزایش یابد. بد نیست بدانید که محصول ۳۰۰ دلاری این کمپانی از یکی از بدترین طراحی‌های موجود بهره می‌برد.
شرکت فسیل به این نکته اشاره کرده که تا پایان سال جاری بیش از ۳۰۰ مدل ساعت هوشمند جدید را تحت ۱۴ برند معرفی خواهد کرد. این آمار باید به این نکته توجه کنیم که علاوه بر غول های فناوری، حال این شرکت های مد و استایل نیز هستند که به عرضه فناوری و گجت ها پا گذاشته اند، باید انتظار تولید و عرضه بیش از پیش محصولات هوشمند مصنوعی پوشیدنی را داشته باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا