اخبار

فناوری بخارشویی در ماشین لباسشویی جدید ال‌جی برای استفاده از نهایت عملکرد

کمپانی‌های بزرگ دنیا روز به روز به دنبال مسیرهای مملو از نوآوری برای هماهنگی و البته ارتقای کیفیت زندگی مردم همراه با شرایط فعلی هستند. وقتی هم که پای سلامت و بهداشت به ماجرا باز می‌شود قضیه جدی‌تر می‌شود. کمپانی ال‌جی با نوآوری در زمینه‌ی ماشین‌های لباسشویی، تکنولوژی بخار را چاشنی عملکرد متدوال این وسیله ضروری خانگی کرده است تا مصرف کننده با شرایطی فراتر از کارکرد یک ماشین لباسشویی عادی، خدمات متفاوتی را تجربه کند.
 

ال‌جی با استفاده از فناوری جدید باعث بهبود عملکرد در زمینه‌ی شستشوی لباس‌ها شده است. می‌توان قضیه را اینطور خلاصه کرد که شما با تکنولوژی بخار به تمیز کاری خود سرعت بیشتری می‌دهید، به لحاظ سلامت موقعیت بهتری را تجربه می‌کنید و در نهایت با صرفه جویی در انرژِی‌، هزینه کمتری را متحمل می‌شوید.
 
با این وصف تعریف شما از کیفیت یک زندگی صحیح چیست؟ یکبار در ذهن خود مرور کنید و بعد لیست زیر را که تکنولوژی بخار ماشین‌های لباسشویی ال‌جی را بیشتر توضیح می‌دهد‌، مرور کنید.
 

  • تکنولوژی بخار با قابلیت ضد آلرژیک‌، آلرژن‌ها را از بین می‌برد. موضوع از این قرار است که بخار با درجه مطلوب و قابلیت پاک کنندگی می‌تواند به شکل قابل توجهی آلرژن‌هایی مانند گرد و غبار خانگی‌، موی حیوانات‌، گرده‌های گیاهان و حتی شوره‌های سر را که همگی حساسیت زا هستند از بین ببرد.
  • گاهی اوقات شما وقت کافی برای شستشوی لباس خود ندارید. تصور کنید یک جلسه مهم در پیش دارید یا یک قرار ملاقات حائز اهمیت؛ اما زمان کافی برای شستشوی لباس خود ندارید. وقتی ماشین لباسشویی شما به تکنولوژی بخار تجهیز شده است می‌توانید خیلی ساده لباس را داخل آن قرار دهید و در زمانی کوتاه با بخار شویی، چین چروک‌ها و بوی آن را از بین ببرید.

 

  • درجه حرارت بخار در طول یک دور شستشو می‌تواند به ۱۰۰ درجه سانتیگراد هم برسد. بخار در این درجه حرارت باکتری‌ها را از بین می‌برد. به خصوص انواع خاصی از باکتری‌ها که روی پارچه‌ها می‌نشینند و می‌توانند سبب بروز مشکلاتی نظیر مسمومیت و اسهال شوند.
  • در نهایت موضوع صرفه جویی به میان می‌آید. توضیح بسیار ساده و قابل درکی در این مورد وجود دارد. شما با استفاده از تکنولوژی بخار که ماشین‌های لباسشویی ال‌جی به آن مجهز هستند، در هر بار شستشو به اندازه ۴ لیتر آب صرفه جویی می‌کنید. یعنی مقداری بیشتر از آبی که یک خانواده در هر روز از تابستان استفاده می‌کنند.
  • از طرف دیگر تکنولوژی بخار به کار رفته در ماشین‌های لباسشویی ال‌جی با ۱۱ درصد صرفه جویی در انرژی، هزینه‌های شما را هم کاهش می‌دهد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید هر شستشوی بخار مترادف صرفه‌جویی در مصرف برق به میزان روشنایی یک اتاق در مدت زمانی سه ساعت است.

 
untitled 1 1f959
با همه این تفاسیر حالا تعریف شما از سبک زندگی صحیح چیست؟ طبیعی است که وقتی نگرش با توجه به خلاقیت‌های به کار رفته در شکل زندگی افراد تغییر می‌کند ، تعاریف از روش زندگی صحیح هم متفاوت خواهد شد.
 
منبع : زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا