اخبار

فیل اسپنسر: هدف ما رسیدن به سونی نیست

در دنیای گیم بازی ها و پلتفرم های مختلف، هرکذام طرفداران خودشان را دارند. طرفدارانی که در برای دفاع از بازی یا پلتفرم مورد علاقه خود، آسمان را به زمین می دوزند. اما یکی از بحث های جنجالی دنیای گیم در چندین سال گذشته، رجزخوانی های طرفداران دو پلتفرم PS4 و Xbox باشد. اما به نظر می رسد یکی از آن ها خیلی علاقه ای به رقابت با دیگری ندارد.
 
 
فیل اسپنسر، مدیر عامل ایکس باکس از همان ابتدای کار Xbox One تمام تلاش خود را کرد تا تمرکز کنسول جدید بیشتر بر روی بازی باشد، تا سرگرمی های دیگری که Xbox 360 به آن ها می پرداخت.اشتباهی که تاوان سنگینی برای ایکس باکس به همراه داشت، به طوری که PlayStation 4 توانست از ابتدای عرضه و در ماه های متوالی از Xbox One پیشی بگیرد. اما به نظر می رسد اسپنسر، خیلی نگران رسیدن به سونی و پلتفرم نسل هشتمیش نیست.
 
 
فیل اسپنسر در مصاحبه ی اخیر خود با NZGamer، به موضوعات مختلفی از جمله کنسول Scorpio اشاره کرد. در بخشی از این مصاحبه از رئیس ایکس باکس پرسیده شد که او انتهای نسل هشتم کنسول ها را چگونه می بیند و آیا به نظر او، مایکروسافت می تواند خود را به رقیب ژاپنی اش برساند؟ اسپنسر در پاسخ گفت:
 

برای من و تیم ایکس باکس بسیار مهم است که در یک رقابت مستقیم برای رسیدن به سونی و پلی استیشن نباشیم. مردم می پرسند که اگر ما جلوتر بودیم آیا باز هم این را می گفتم، اما من صادقانه این عقیده را دارم. من می خواهم بهترین پلتفرم برای توسعه دهندگان و گیمرها باشم. می خواهم گیمرها احساس کنند که بهترین گیم پلی را بر روی Xbox می توانند تجربه کنند.

 
هر موقع حرف از سونی و پلی استیشن بوده ، اسپنسر برخوردی صمیمانه داشته است، از همین رو صحبت های اخیر او خیلی جای تعجب ندارد. اما بدون شک اینطور هم نیست که آن ها هیچ توجهی به عملکرد بهتر PS4 نسبت به Xbox One نداشته باشند. رئیس ایکس باکس در انتهای این گفت و گو اعلام کرد که هدف نهایی آن ها «دیده شدن Xbox به عنوان بهترین برند گیمینگ برای مصرف کنندگان» است.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا