اخبار

قابلیت تشخیص چهره برای Honor 9 لایت

قابلیت تشخیص چهره برای Honor 9 لایت

دومین تلفن همراه هوشمند شرکت Honor یعنی Honor 9 لایت نیز بسته به‌روزرسانی‌ای که موجب افزوده شدن قابلیت گشودن قفل دستگاه با استفاده از اسکن چهره می‌شود را دریافت کرده  است.
شرکت Honor در چند سال اخیر پیشرفت بسیار زیادی داشته است و محصولات این شرکت به‌خوبی توانسته‌اند تا کاربری‌های بسیار زیادی را برای محصولات خود در نظر گرفته است. در این میان این شرکت حتی پس از عرضه کردن محصولات خود نیز دست از بهینه‌سازی آن‌ها برنمی‌دارد و در همین راستا هم یک بسته به‌روزرسانی جدید را برای مدل Honor 9 لایت عرضه کرده است.
این بسته به‌روزرسانی موجب می‌شود که کاربران این تلفن همراه هوشمند بتوانند با استفاده از اسکن چهره، قفل دستگاه خود را باز کنند. به این ترتیب Honor 9 لایت به دومین محصولی از تلفن‌های همراه این شرکت تبدیل شده است که این قابلیت را با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری دریافت می‌کند. پیش از این نیز تلفن همراه Honor 7X این ویژگی را دریافت کرده بود و به همین دلیل نیز کاربران این دستگاه می‌توانند خوشحال باشند که امکانی بسیار مناسب و لوکس را بر روی دستگاه خود دریافت کرده‌اند.
اگر شما نیز Honor 9 لایت دارید ولی تا به امروز این بسته به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، نیازی به نگرانی نیست زیرا این بسته قرار است تا به‌آرامی برای محصولات این شرکت عرضه شود و به این ترتیب ممکن است تا روز پنجم ماه مارس نیز دریافت این بسته برای شما به طول بینجامد.
شایان ذکر است که Honor 9 لایت در نوع خود یکی از محصولات جذاب و خوش قیمت در سری Honor به‌حساب می‌آید و به همین دلیل هم قابلیت گشودن قفل دستگاه با کمک اسکن تصویر می‌تواند این محصول را به سطحی بالاتر از سطح قبلی انتقال داده و آن را از نظر قیمت و امکانات به یکی از برترین تلفن‌های موجود در بازار بدل سازد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا