اخبار

افزوده شدن قابلیت جدید تایپ به استوری اینستاگرام

افزوده شدن قابلیت جدید تایپ به استوری اینستاگرام

قابلیت جدیدی که با نام “تایپ” به اینستاگرام افزوده می‌شود به افراد اجازه می‌دهد تا ازاین‌پس در استوری خود به‌جای به کار بردن تصاویر از اشتراک‌گذاری متن استفاده کنند.
شبکه اجتماعی مبتنی بر تصاویر چندرسانه‌ای اینستاگرام چندی پیش قابلیت جدیدی را با نام استوری ها برای کاربران خود در دسترس قرار داد که البته این قابلیت در مدتی بسیار کوتاه به موفقیتی چشم‌گیر بدل شد. به همین ترتیب هم به نظر می‌رسد که اینستاگرام سرمایه‌گذاری بر روی استوری ها را متوقف نکرده و حتی روزبه‌روز نیز به ویژگی‌های مرتبط با آن می‌افزاید.
در همین راستا نیز مقامات اینستاگرام به‌تازگی از ارائه قابلیت جدیدی برای استوری ها خبر داده‌اند که کاربران می‌توانند با استفاده از آن به تایپ هم‌زمان متن‌های مختلف خود بپردازند و همچنین متن‌های یادشده را با فونت‌ها و رنگ‌های متنوعی به انتشار دربیاوردند. لازم به ذکر است که این ویژگی جدید در برخی از موقعیت‌های مکانی برای کاربران عرضه‌شده بود اما آخرین به‌روزرسانی اینستاگرام، ویژگی فوق را در اختیار کاربران تمامی نقاط جهان قرار خواهد داد.
یکی از ویژگی‌های اصلی مربوط به این قابلیت جدید این است که هیچ نیازی به تصویری جدید ندارد و می‌توان به‌جای تصویر تنها از متنی ساده استفاده کرد. همچنین شما می‌توانید از فونت‌ها و اشکال متفاوتی برای ابراز احساسات خود و یا حتی جمله‌ای زیبا برای فالوورهایتان بهره ببرید. این اشکال جدید می‌توانند در پست‌های معمولی، ویدیوها و تصاویر نیز مورداستفاده قرار گیرند. بااین‌حال بهتر است به یاد داشته باشید که پست‌های مربوط به بخش “تایپ” نیز بخشی از استوری شما هستند و مانند دیگر پست‌های استوری پس از گذشت ۲۴ ساعت محو خواهند شد.
علاوه بر این یکی از قابلیت‌های اصلی تعریف‌شده در ذیل ویژگی جدید تایپ، امکان استفاده از فایل های با فرمت GIF در استوری ها است که تا پیش از این برای کاربران ممکن نبود. باید دید که رویکرد کاربران این شبکه اجتماعی با این قابلیت جدید چه تغییری خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا