اخبار

قابلیت جدید وان پلاس ۶

قابلیت جدید وان پلاس ۶

قابلیت جدید مرتبط با دوربین وان پلاس ۶ به‌تازگی از سوی این کمپانی به بیرون درز کرده است. این کمپانی چینی بدون شک تلفن همراه هوشمند وان پلاس ۶ خود را در طی هفته‌های آینده رونمایی خواهد کرد و البته محتوای تبلیغاتی جدیدی را نیز در رابطه با این تلفن همراه هوشمند بر روی صفحات مجازی کمپانی خود قرار داده است. اکنون، در پی تیزرهای مرتبط با سخت‌افزار و قابلیت‌های جدید این تلفن همراه هوشمند، وان پلاس ویژگی جدیدی را برای پرچم‌دار جدید خود تعریف کرده و تیزر آن را نیز برای علاقه‌مندان منتشر کرده است.
توییت منتشر شده از این کمپانی شامل یک ویدیوی کوتاه و انیمیشنی است که با کپشن “اسلاید برای تمرکز با Alert Slider” منتشر شده است که توانسته در مدت کوتاهی توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. تا کنون، اسلایدر فیزیکی تلفن‌های همراه هوشمند این کمپانی برای قابلیت‌هایی نظیر تنظیم صدا، کم‌وزیاد کردن آن، حالت مزاحم نشوید و سکوت محض تعریف شده بود.


مطالب مرتبط:

 


با این حال با عرضه وان پلاس ۶ به نظر می‌رسد که کاربران می‌توانند از این اسلایدر برای فرایند فوکوس دوباره دوربین دستگاه در شرایط باز بودن نرم‌افزار دوربین در این تلفن همراه پرچم‌دار استفاده کنند. از طرفی ازآنجایی‌که بسیاری از این قابلیت‌ها در سیستم‌عامل Oxygen قرار گرفته است، دارندگان وان پلاس ۶ می‌توانند هر زمان که بخواهند این قابلیت را غیرفعال کنند و این در حالی است که کسانی که تلفن‌های همراه هوشمند وان پلاس ۵  و وان پلاس ۵T را خریداری کرده‌اند نیز به‌احتمال بسیار قوی به‌زودی پشتیبانی از این قابلیت را با استفاده از یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت خواهند کرد.
به نظر می‌رسد که هم کنون وان پلاس تمرکز اصلی خود را بر روی رونمایی از وان پلاس ۶ قرار داده است و شایعات در این رابطه حاکی از آن هستند که این دستگاه تا پایان ماه میلادی جاری رونمایی خواهد شد. این پرچم‌دار درزمینهٔ سخت‌افزار نیز از صفحه نمایش بزرگ و بدون لبه بهره می‌برد. همچنین پردازنده در نظر گرفته شده برای آن از نوع اسنپ دراگون ۸۴۵ خواهد بود. به‌علاوه ۸ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز در این تلفن همراه هوشمند قرار خواهد گرفت.


مطالب بیشتر:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا