اخبار

رونمایی از قاب‌های تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس

قاب گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس
دو هفته بعد سامسونگ در چنین روزی تلفن‌های همراه هوشمند جدید خود یعنی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را رونمایی خواهد کرد. البته در کنار این دو دستگاه نیز شماری از لوازم جانبی جدید به همراه این دو پرچم‌دار جدید رونمایی خواهند شد. البته وقتی صحبت از لوازم جانبی می‌شود اولین چیزی که به ذهن کاربر می‌رسد قاب‌هایی است که برای این دو تلفن همراه هوشمند عرضه خواهند شد که برخی از آن‌ها واقعاً کاربردی هستند. در همین راستا نیز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی اجمالی قاب‌های یادشده بپردازیم.
قاب‌های رسمی سامسونگ برای گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس هم‌اکنون مشاهده‌شده است که البته در دو فرم متفاوت و با نام های Hyperknit و Protective Standing Cover عرضه می‌شوند. قاب Hyperknit یک بافت تنیده شده است که برای لباس ورزشکاران از آن استفاده می‌شود. در حقیقت جعبه این قاب نشان می‌دهد که قاب یادشده با وزن بسیار سبک عرضه‌شده و سبک آن نیز ورزشی است. بااین‌حال برای کسانی که زیاد مراقب تلفن همراه خود هستند و رفتارهای خشن زیادی با آن دارند قابی به نام Protective Standing Cover ساخته‌شده است که سال گذشته نیز برای گلکسی اس ۸ عرضه شد. این قاب به‌صورت تائید شده می‌تواند محافظت درجه نظامی را برای دستگاه به همراه داشته باشد و کمک می‌کند تا گلکسی اس ۹ یا اس ۹ پلاس شما از افتادن از ارتفاع ۴٫۹ فوتی نیز جان سالم به درببرد. این قاب همچنین دستگاه هوشمند شمارا در برابر گردوغبار و دمای به‌شدت سرد و گرم محافظت می‌کند و البته استند ویژه‌ای برای آن طراحی‌شده است که برای تماشای ویدیو به‌صورت لنداسکیپ مناسب است.
همچنین قاب سومی نیز با نام Clear View Standing Cover در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که برای تلفن همراه هوشمند گلکسی نوت ۷ نیز عرضه‌شده بود. این وسیله جانبی برای تلفن‌های همراه گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس تولید نشد. قاب یادشده اجازه می‌دهد تا گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به‌عنوان ساعتی زنگ‌دار در کنار تخت خوابتان قرارگرفته و در صورت نیاز و تنظیم هشدار شمارا بیدار کند. از دیگر قاب‌های عرضه‌شده LED View Cover است که مجهز به صفحه‌نمایشی ال ای دی برای نمایش اعلانات، تماس‌ها، سطح باتری و زمان طراحی‌شده است.
در زیر فهرستی از نام این قاب‌ها به همراه رنگ ارائه‌شده برای هرکدام موجود است:
Alcantara Cover EF-XG۹۶۰A / EF-XG۹۶۵A – black, blue, mint, red;
Clear View Cover EF-ZG۹۶۰C / EF-ZG۹۶۵C – blue, gold, purple;
LED Flip Wallet EF-NG۹۶۰P / EF-NG۹۶۵P – purple;
Hyperknit Cover EF-GG۹۶۰F / EF-GG۹۶۵F – red, gray;
Protective Standing Cover EF-RG۹۶۰C / EF-RG۹۶۵C – black, silver;
Silicon Cover EF-PG۹۶۰T / EF-PG۹۶۵T – blue, gray, pink.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا