اخبار

قاب گوشی پیکسل ایکس ال در فروشگاه آمازون رویت شد

چندان جای تعجب نیست که تولیدکنندگان برتر قاب‌های محافظ گوشی‌های هوشمند از جمله Spigen سعی دارند تا آمادگی لازم را برای تولید چنین محصولاتی پیش از معرفی رسمی یک گوشی‌ جدید داشته باشند. به محض اینکه یک دستگاه جدید معرفی و پیش‌فروش آن آغاز می‌شود، هزاران خریدار به دنبال روش‌هایی برای محافظت از گوشی‌هوشمند جدید خود خواهند بود و کمپانی Spigen معمولا سعی می‌کند تا پیش از معرفی محصولات جدید، قاب‌های محافظ مخصوص به آن‌ها را روانه‌ی بازار کند. با توجه به اینکه گوشی‌هوشمند پیکسل‌ایکس‌ال گوگل قرار است روز سه‌شنبه‌ی این هفته معرفی شود، شرکت قاب‌ساز مورد اشاره از مدتی قبل اقدام به عرضه‌ی قاب‌های محافظ مخصوص به این گوشی‌هوشمند در فروشگاه آمازون کرده است.
تا‌کنون چندین قاب محافظ دیگر نیز برای پیکسل‌ایکس‌ال مشاهده کرده بودیم و این در شرایطی است که تنها چند روز دیگر تا معرفی رسمی این دستگاه باقی مانده و حالا به نظر می‌رسد کمپانی Spigen نیز ابعاد دقیق این گوشی‌هوشمند را در اختیار دارد. بنا به اخبار و شایعاتی که تا کنون منتشر شده، گفته می‌شود که گوشی‌هوشمند پیکسل‌ایکس‌ال مجهز به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی خواهد بود و پردازنده‌ی این محصول نیز اسنپدراگون ۸۲۰ یا ۸۲۱ است. رم گوشی یاد شده ۴ گیگابایت و دوربین آن ساخت سونی و از نوع جدید IMX378 خواهد بود. این دوربین را قبلا در گوشی‌هوشمند Mi 5s شیائومی نیز مشاهده کرده بودیم.
با توجه به تصاویر قاب‌های محافظ جدید منتشر شده برای این گوشی، می‌توان تصویر ذهنی بهتری از مدل بزرگ‌تر محصولات امسال گوگل داشت. قاب محافظ Spigen لوگوی G حک شده بر روی بخش پشتی دستگاه را می‌پوشاند و در این قسمت شامل چند برش برای دسترسی کاربر به دوربین و سنسور اثرانگشت است. علاوه بر این ارتفاع قاب در بخش جلویی دستگاه کمی بیشتر از محل قرار گیری نمایشگر در نظر گرفته شده تا محافظت بیشتری از این بخش گوشی به عمل آید.
از آنجا که قاب‌های مورد بحث هنوز در حالت ناموجود لیست‌بندی شده‌اند، قیمت آن‌ها مشخص نشده اما با توجه به سابقه‌ی کمپانی Spigen گفته می‌شود که قیمت احتمالی این قاب‌ها حدود ۱۰ دلار خواهد بود. پس از برگزاری رویداد مخصوص گوگل در روز سه‌شنبه‌ی هفته‌ی جاری، و معرفی گوشی‌های هوشمند مورد انتظار پیکسل و پیکسل ایکس‌ال، مطمئنا قاب‌های محافظ این دو محصول نیز موجود خواهد شد و آنگاه قیمت دقیق این محافظ‌ها نیز مشخص می‌شود. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از قاب‌های محافظ مورد بحث را مشاهده کنید.
 

 
 
منبعphonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا