اخبار

قیمت باورنکردنی شارژر بی سیم شیائومی

شیائومی همزمان با رونمایی از جدیدترین محصول خود٬ با نام شیائومی می میکس ۲ اس٬ یک شارژر بی سیم با قیمت مناسب را برای کاربران این گوشی‌ها معرفی کرد تا بتواند در کنار رقبایی مانند اپل و سامسونگ با جدیدترین متدهای روز دنیای دیجیتال همراه شود.
شیائومی می میکس ۲ اس اولین گوشی شیائومی است که می‌تواند با شارژر بی سیم شارژ شود. همانطور که شیائومی اظهار می کند این گوشی فوق‌العاده زیبا قابلیت‌های بیشتری نسبت به آیفون۱۰ دارد. در ادامه به معرفی اجمالی این گوشی و شارژر بی سیم شگفت انگیز آن می پردازیم.

شیائومی می میکس ۲ اس

مشخصات کلی این گوشی جدید شیائومی به این صورت است :

  • صفحه نمایش ۵٫۹۹ اینچی و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل
  • امکان استفاده دو سیم کارت
  • وزن ۱۹۱ گرم
  • ابعاد ۱۵۰٫۹ در ۷۴٫۹ در ۸٫۱ میلی‌متر
  • سیستم‌عامل اندروید ۸٫۰ اوریو
  • رم ۸ گیگابایت
  • دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسل و دوربین جلو ۵ مگاپیکسل
  • باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعت

شارژر بی سیم
یکی از مزایایی که شیائومی برای این مدل از گوشی خود از آن نام برده است شارژر بی سیم این گوشی است که بصورت ویژه و اختصاصی برای این گوشی طراحی شده و به بازار عرضه می‌شود.

مطالب مرتبط:

شارژر بی سیم 

شارژر بی سیم شیائومی از قابلیت شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می کند و حداکثر توان این شارژر ۷٫۵ است.  شارژ کامل می میکس ۲ اس با استفاده از این شارژر ۳ ساعت زمان می‌برد.
شارژر بی سیم
منتقدین و کارشناسان حوزه دیجیتال با اذعان این حقیقت که حداکثر توان شارژر بی سیم برند سامسونگ ۹ وات بوده سعی بر هدف قرار دادن توان پد شارژ بی سیم شیائومی با توان حداکثری ۷٫۵ وات داشتند اما شیائومی با کم کردن توان این شارژر بی سیم سعی بر پایین نگاه داشتن قیمت این شارژر ها دارد که نسبت به شارژر های سامسونگ و دیگر رقبا حداقل ۳۰ دلار ارزانتر خواهد بود.
یکی از نکات جالبی که درباره این شارژر وجود دارد قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن برای طرفداران گوشی شیائومی می میکس ۲ اس است. شیائومی این پد شارژ را تنها با قیمت ۱۵ دلار به بازار عرضه خواهد کرد.
شارژر بی سیم
شارژر بی سیم
شارژر بی سیم


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا