نماد سایت موبایلستان

قیمت های شیائومی می میکس ۲ مشخص شد

گوشی هوشمند شیائومی می میکس ۲ امروز رونمایی شد. این گوشی دارای پردازنده مرکزی اسنپدراگون ۸۳۵ است و از جمله جزییات آن می توان به لبه های باریک و بدنه بی حاشیه اشاره کرد. بد نیست بدانید نسخه‌ی استاندارد می میکس ۲ از ترکیب فلز و سرامیک ساخته شده است و فریم فلزی این گوشی، وظیفه‌ی پیوند دو پنل سرامیکی آن را برعهده دارد.
قیمتی که برای نسخه های مختلف می میکس ۲ در نظر گرفته شده نسخه‌ی پایه‌ی می میکس ۲ با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی، ۳۲۹۹ یوان چین معادل ۵۱۰ دلار قیمت دارد، این در حالی است که قیمت‌‌ مدل‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی مدل استاندارد، به ترتیب برابر با ۳۵۹۹ و ۳۹۹۹ یوان است؛ با تبدیل این قیمت‌ها به دلار با ارقام ۵۵۲ و ۶۱۳ دلار روبه‌رو خواهیم شد. کلیه‌ی مدل‌های استاندارد با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی عرضه می‌شوند.
همانطور که در معرفی این گوشی استثنایی نیز دیدیم، یک نسخه ۸ گیگابایتی نیز از این محصول ساخته شده که نسخه لاکچری آن به حساب می آید.این نسخه با بدنه‌ی یکپارچه‌ی سرامیکی و نواری با پوشش طلا در اطراف دوربین اصلی و حسگر اثر انگشت، روانه‌ی بازار خواهد شد. نسخه‌ی ویژه، برچسب قیمت ۴۷۰۰ یوان معادل ۷۲۱ دلار خواهد داشت

خروج از نسخه موبایل