اخبار

قیمت گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج سامسونگ در بازار ایران

با اینکه هنوز نمایندگی سامسونگ به طور رسمی دو گوشی گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) و گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) را وارد بازار کشورمان نکرده است، اما شاید بریتان جالب باشد که پرچمداران جدید سامسونگ هم اکنون در بازار ایران حضور دارند و جالب تر از آن، اینبار با قیمتی مناسب نسبت پرچم داران سالهای قبل به فروش می رسند. حال گزارشگر گجت نیوز برای گرفتن قیمت به سراغ یکی از فروشندگان در بازار تهران رفته و خبر‌های جالبی برای شما دارد
در روز شنبه و آخرین روز سال ۹۴ به فروشگاه تندیس در بازار موبایل شرق تهران رفتیم و سورپرایز شدیم؛ گوشی هوشمندی را در ویترین مشاهده کردیم که اصلا انتظار آن را نداشتیم. به سراغ فروشنده رفتیم و در صحبتی دوستانه اطلاعات جالب و مفیدی به ما داده شد.
سامسونگ پرچمدار جدید خود را در شانزدهمین دوره کنگره جهانی موبایل ( MWC 2016 ) معرفی کرد و حالا این موبایل رویایی پا به بازار کشورمان گذاشته است؛جالب است بدانید، قیمت گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج بسیار بهتر از نسل قبل خود است و مطمئنا خریداران زیادی را به سمت خود خواهد کشید.

چه زمانی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در ایران حاضر شدند؟

حدود ۱۰ روز است که شاهد ورود موبایل‌های پرچمدار شرکت سامسونگ در ایران هستیم و این موبایل از تاریخ ۲۱ اسفند ماه به ایران آمده است؛ گلکسی S7 و S7 Edge شاید در فروردین ماه باید وارد کشور ایران می‌شدند اما همیشه لطف واردکنندگان غیر قانونی سبب می‌شود زودتر شاهد پرچمداران حتی قبل از رونمایی رسمی در ایران باشیم؛ حالا پرچم داران سامسونگ وارد ایران شده‌اند اما کمتر فروشگاهی اقدام به فروش این پرچمداران از سامسونگ می‌کند.

قیمت فعلی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج سامسونگ در بازار ایران

فعلا فقط نسخه‌های اگزینوس در بازار ایران وجود دارد اما تا بعد از تعطیلات نوروز شاهد ورود نسخه‌ی اسنپ دراگون این موبایل خواهیم بود.موبایل گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج با پردازنده اسنپ دراگون احتمالا ۳۰۰ هزار تومان گرانتر از نسخه‌های آسیایی یعنی اگزینوس به فروش خواهند رسید.در ادامه لیست قیمت این موبایل را برای شما تهیه کرده‌ایم:

  •  قیمت موبایل گلکسی اس ۷ نسخه ۳۲ گیگابایتی (پردازنده اگزینوس) ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
  • قیمت موبایل گلکسی اس ۷ اج نسخه ۳۲ گیگابایتی (پردازنده اگزینوس) ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
  • قیمت موبایل گلکسی اس ۷  نسخه ۳۲ گیگابایتی (پردازنده اسنپ دراگون) ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان-عرضه بعد از ایام نوروزی
  • قیمت موبایل گلکسی اس ۷ اج نسخه ۳۲ گیگابایتی (پردازنده اسنپ دراگون) ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان-عرضه بعد از ایام نوروزی
موبایل گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج فعلا دارای تفاوت قیمت در نسخه طلایی نیستند اما به زودی با ارائه رسمی این اسمارت فون‌ها در ایران قیمت نسخه طلایی ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

در پاسخ به سوال گزارشگر گجت نیوز مبنی بر قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی در ایران فروشنده خاطر نشان کرد قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی احتمالا ۲۰۰ هزار تومان افزایش خواهد داشت.

نسخه ۶۴ گیگابایتی چه زمانی در ایران موجود خواهد شد؟

نسخه ۶۴ گیگابایتی احتمالا بعد از ایام نوروزی یا اواخر فروردین ماه به ایران وارد می‌شود اما توصیه به کاربران خرید نسخه ۳۲ گیگابایتی است چرا که این موبایل از درگاه کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و هزینه برای نسخه ۶۴ گیگابایتی اشتباه است.
 
منبع : گجت نیوز

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا