اخبار

قیمت گوشی های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال مشخص شد

در روز ۴ اکتوبر گوگل از دو گوشی نسل جدید خود به نام های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال رونمایی خواهد کرد. حال قیمت و رنگ بندی این دو گوشی در فاصله کمتر از ۱۴ روز مانده به رونمایی از آن ها مشخص شد.
اولین گوشی گوگل یعنی پیکسل ۲ احتمالا در رنگ‌های آبی، سفید و مشکی راهی بازار خواهد شد. نام رنگ‌های این گوشی‌ها نیز فاش شده که به ترتیب Kinda Blue ،Clear White و Just Black است.
قیمت گوشی پیکسل ۲ با حافظه ۶۴ گیگابایتی برابر با ۶۷۹ دلار می باشد و با مدل حافظه ۱۲۸ گیگابایتی ۷۰ دلار گران تر یعنی ۷۴۹ دلار خواهد بود. در صورتی که قیمت‌های منتسب به پیکسل ۲ رنگ واقعیت به خود بگیرد، در این‌صورت گوگل تغییری در قیمت‌های نسل جدید پرچمدارانش نداده است و حتی پیکسل ۲ با حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی را می‌توان با همان قیمت ۶۴۹ دلاری پیکسل با حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی خریداری کرد.
پیکسل ۲ ایکسل ای نیز دارای دو رنگ مشکی و رنگ مشکی و سفید ترکیبی است. پیکسل ۲ ایکس ال در مقایسه با برادر کوچکتر خود برچسب قیمت بالاتری خواهد داشت؛ به‌طوری که براساس اطلاعات ارائه شده این گوشی هوشمند با قیمت ۸۴۹ دلاری برای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی و ۹۴۹ دلار برای نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی راهی بازار خواهد شد. پیکسل ۲ ایکس ال فقط با ترکیب حافظه‌ی یادشده راهی بازار خواهد شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا