اخبار

لنوو حافظه وایرلس برای ذخیره اطلاعات به صورت هوشمند ارائه کرد

یکی دیگر از محصولات هوشمند خانگی لنوو به بازار رسید. این شرکت در جریان کنفرانس رسمی خود در نمایشگاه CES 2017 ساعاتی پیش از حافظه هوشمند لنوو (Lenovo Smart Storage) رونمایی کرد. یک هاب زیبا که قرار است نیازهای کاربران حرفه‌ای برای ذخیره‌ی اطلاعات را برآورده کند.
این حافظه وایرلس هوشمند را می‌تواند برای ذخیره‌ی اطلاعات تا سقف ۶ ترابایت به کار برد. لنوو در ساخت این حافظه هوشمند تمام توان خود را به کار گرفته است تا کاربران در خانه و به همراه دیگر اعضای خانواده‌شان بتوانند از آن به عنوان بانک اطلاعاتی خود بهره ببرند. حافظه وایرلس لنوو از ارتباط وایرلس دو بانده پشتیبانی کرده و کابران مختلف با استفاده از چندین دیوایس می‌توانند به آن متصل شده و اطلاعاتاشان را همگام‌سازی (سینک) کنند؛ همچنین هیچ عضوی از خانواده از این تکنولوژی مدرن محروم نخواهد ماند و می‌توانند از هر نقطه‌ای در جهان، اطلاعات و فایل‌های خود را با دیگر اعضای خانواده‌ی خود به اشتراک بگذارند.
شرکت لنوو می‌گوید که این حافظه وایرلس هوشمند برای ذخیره‌سازی ایمن و جفت به جفت طراحی شده است و به کاربران امکان می‌دهد که اطلاعات خود شامل تصاویر، موسیقی و فایل‌های ویدیویی را با امنیت بالا بر روی آن ذخیره کرده و به راحتی بتوانند دیتای خود را مدیریت کنند. یکی از قابلیت‌های حافظه  هوشمند لنوو این است که می‌تواند با دقت بسیار بالایی، تصاویر خانوادگی را بر اساس چهره‌های موجود در آنها طبقه‌بندی کند و به طور اتوماتیک دسته‌های مرتب و منظمی از عکس‌های افراد مختلف را برای کاربران بسازد.جالب به نظر می رسد نه؟
هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت این دستگاه در دسترس نیست اما به زودی لنوو جزییات دقیقتر این دستگاه را ارائه خواهد کرد.
حافظه وایرلس

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا