اخبار

لنوو گوشی سلفی محور و ارزان قیمت Vibe S1 Lite را در CES 2016 معرفی کرد

کمپانی چینی لنوو سال گذشته از یک فلاش جدید برای گوشی های هوشمند با نام Vibe Xtension رونمایی کرد اما در سال ۲۰۱۵ هیچ محصولی را با این فلاش جدید به بازار عرضه نکرد.حالا مشخص شده که لنوو رونمایی از اولین محصول با این فلاش را به CES 2016 موکول کرده و یک گوشی هوشمند ارزان قیمت سلفی محور با نام Vibe S1 Lite را در این نمایشگاه معرفی کرده است.
این گوشی با داشتن یک فلش و امکانلت بسیار در بخش دوربین سلفی می‌تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که علاقه ی زیاد به گرفتن عکس‌های سلفی با یک گوشی مقرون به صرفه دارند. این گوشی با نام انحصاری Vibe S1 Lite قرار است در سال آینده باقیمت ۱۹۹ دلار روانه ی بازار شود، دوربین سلفی این گوشی با قدرت ۸ مگاپیکسل و لنز‌های ۵ گانه ی ساخت سونی در بالای صفحه نمایش و در کنار یک فلاش LED قرار گرفته است.
گوشی لنوو Vibe S1 Lite از یک پردازنده ی ۸ هسته ای و ۱.۳ گیگاهرتزی مدیا تک قدرت می‌گیرد و دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و رم ۲ گیگابایت است، همچنین این دستگاه از ۱۶ گیگ حافظه ی داخلی نیز برخوردار است. از جزئیات سیستم عامل این دستگاه باید اندروید ۵.۱ را ذکر کرد و شاتر دوربین آن نیز با حرکت حرف V انگلیسی فعال شده و عکس می‌گیرد.
 

lenovo-vibe-s1-lite-(3)lenovo-vibe-s1-lite-(4)lenovo-vibe-s1-lite-(5)lenovo-vibe-s1-lite-(6)lenovo-vibe-s1-lite-(2)

منبع:  ENDGADGET

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا