اخبار

لنوو از گوشی وایب کی ۵ پلاس در هند رونمایی کرد

لنوو گوشی وایب کی ۵ پلاس ( Vibe K5 Plus ) را در هند رونمایی کرد. K5 Plus یک گوشی مقرون به صرفه مب یاشد که قرار است در کنار گوشی‌های A6000 و  A7000 عرضه گردد تا رقیبی برای گوشی‌های Cooplad Note 3 و شیائومی ردمی نوت پرایم ( Xiaomi Redmi Note Prime ) باشد
وایب K5 Plus دارای یک صفحه‌ی ۵ اینچی با رزولوشن FullHD است که در برابر خراش نیز مقاوم خواهد بود. در زیر قاب این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۱۶ استفاده شده که دارای پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۰۵ است. ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز در گوشی تعبیه شده که به لطف درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس دی می‌توان این فضا را به ۱۲۸ گیگابایت نیز افزایش داد.
این گوشی از دو سیم کارت بهره خواهد برد و همچنین سازگار با Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۴.۱، و A-GPS است. در جلوی این گوشی از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده شده که دارای روزنه‌ی F2.8 بوده و در عقب گوشی نیز یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار دارد که در آن از سنسور OmniVision OV13850 با روزنه‌ی آن نیز F2.2 بهره می‌برد.
باتری این گوشی دارای ظرفیت ۲,۷۵۰ میلی‌آمپر بر ساعت خواهد بود و کاربر نیز قادر به جداسازی آن است. این گوشی مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۵.۱ است و همچنین از TheaterMax نیز پشتیبانی خواهد کرد؛ قابلیتی که  صفحه را به دو قسمت تقسیم می‌کند تا تجربه‌ی بهتری در استفاده از هدست واقعیت مجازی ANT داشته باشید.
محصول جدید لنوو از Dolby Atmos نیز استفاده می‌کند تا از بلندگوهای استریوی باکیفیتی در پشت گوشی بهره ببرید. Vibe K5 Plus قرار است در رنگ‌بندی طلایی، نقره‌ای، و همچنین خاکستری با قاب پشت آلومینیومی عرضه گردد. این گوشی قیمتی معادل با ۱۲۶ دلار خواهد داشت و باید شاهد به فروش رسیدن آن از بیست و سوم مارس (چهارم فروردین) باشیم.
منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا