اخبار

لو رفتن قیمت آنر ۲۰ لایت هوآوی

آنر یکی از زیر مجموعه های شرکت هواوی است که به خوبی شرکت مادر، تواسنته است که گوشی های هوشمند مخصوص خودش را طراحی و به بازار عرضه کند. ساعاتی پیش قیمت نسخه لایت از آنر ۲۰ توانست که به اینترنت راه پیدا کند. این گوشی هوشمند در کشور المان با قیمت ۲۷۹ یورو به فروش می رسد. این در حالی است که آنر در تاریخ ۲۱ می سال ۲۰۱۹ در شرهر لندن انگلستان تصمیم دارد که سری آنر ۲۰ را معرفی کند. این درحالی است که به تارگی قیمت آنر ۲۰ لایت در کشور آلمان فاش شده و همچنین درخبرها آمده است که آنر ۲۰ موفق به کسب تاییدیه ۳C نیز شده است.

در حالی این گوشی هوشمند با نام honor 20i در کشور چین معرفی خواهد شد که خبرها حکایت از آن دارد که از تاریخ اعلام شده کاربران المان می توانند با پرداخت ۲۷۹ یورو معادل ۳۱۵ دلار ان را خریداری کنند. البته که قیمت این گوشی هوشمند در کشور های خارج از اتحادیه اروپا رقمی کمتر از ۲۷۹ یورو نیز خواهد داشت.

شایان به ذکر است که آنر ۲۰ لایت دارای یک صفحه نمایش ۶.۲۱ اینچی با تکنولوژی IPS LCD می باشد که رزولوشون فول اچ دی پلاس را به کاربران می دهد و همچنین در قسمت بالایی آن ناچ قطره ای طراحی شده است. برای قلب تپنده این دستگاه یک پردازنده کارین ۷۱۰ درنظر گرفته شده و همچنین دارای ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره سازی فایل ها است. آنر برای قسمت دوربین اصلی از یک سیستم سه گانه با سنسور های ۲۴ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است. برای ثبت کردن تصاویر و ویدیو های سلفی نیز یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در مقابل دیدگاه شما قرار گرفته است. این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض با اندرویند ۹ پای در کنار رابط کاربری EMUI 9 عرضه می شود که انرژی مورد نیاز دستگاه نیز توسط یک بارتی با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعت تامین خواهد شد.

همچنین جدا از فاش شدن قیمت آنر ۲۰ لایت، مشخص شده است که آنر ۲۰ با شماره مدل YAL-AL00/TL00 نیز موفق به کسب تاییدیه ۳C شده است. بر اساس این تاییدیه، محصول آینده آنر از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می کند. همچنین شنیده های مختلف از منابع مختلف این اطلاعات را مخابره کرده اند که این تلفن همراه هوشمند نیز به یک صفحه نمایش ۶.۴۱ اینچی از نوع OLED مجهز گردیده و دارای یک سیستم دوربین سه گانه با سنسور های ۴۸ مگاپیکسل، ۲۰ مگاپیکسل و ۸۰ مگاپیکسل است. همچون مدل لایت یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین ثانویه حضور داشته و از یک چیپست کارین ۹۸۰ برای پردازش اطلاعات در کنار یک باتری ۳۶۵۰ میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی مورد نیاز استافده شده است.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا