اخبار

لیست بازی های رایگان پلی استیشن در ماه جولای (تیر)

بازی های رایگان پلی استیشن هر ماه توسط این کمپانی و از طریق خدمات اشتراک پلی استیشن پلاس منتشر می شود.
با پرداخت ۴۹.۹۹ دلار در هر سال، به بازی های چند کاربره ی آنلاین، فروش های مخصوص در فروشگاه پلی استیشن و بازی های رایگان برای پلی استیشن ویتا، پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ۴ دسترسی خواهید داشت.
 
بازی فیوری Furi
بازی فیوری Furi.
فیوری یک بازی اکشن معمولی است اما یک تفاوت بزرگ این بازی را از سایر بازی های هم رده متمایز می کند؛ به جای داشتن مراحل معمولی که با مبارزه ی یک رئیس به پایان می رسد، تمام طول بازی را باید با رئیس ها مبارزه کنید. این سبک هنری، تخیلی و هوشمندانه است. اگرچه هنوز فرصت برای این انجام این بازی فراهم نشده است اما به نظر نمی رسد که تسلط و برنده شدن در آن به آسانی قابل دستیابی باشد. این بازی برای کنسول های پلی استیشن ۴ در دسترس خواهد بود.
.
بازی سینت رو: خارج شده از جهنم saint Row: gat out of Hell
بازی سینت رو: خارج شده از جهنم saint Row: gat out of Hell.
سری بازی های سینت رو به دلیل تم شوخ طبعانه ی خود مشهور هستند؛ اما همه چیز درباره ی نسخه ی خارج شده از جهنم این بازی، متفاوت است. نسخه های قبلی این بازی روی درگیری های گروه های خیابانی متمرکز شده بود، این در حالیست که نسخه ی “Gat out of Hell” دقیقا در جهنم اتفاق می افتد. شخصیت شما در بازی از بالهای تیز و چندین سلاح برخوردار است که بر مبنای گناهان هفت گانه طراحی شده اند که از میان آنها می توان به “اسلحه ی شکم پرستی” اشاره کرد. این اسلحه، خمیر کیک شلیک می کند! این بازی برای پلی استیشن ۴ در دسترس خواهد بود.
.
بازی ندای خوارز: پیمان خون Call of Juarez: Bound in blood
بازی ندای خوارز: پیمان خون Call of Juarez: Bound in blood.
بازی ندای خوارز: پیمان خون از تم غرب وحشی الگو برداری شده و به شدت از ژانر فیلم های وسترن الهام گرفته است. این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ عرضه شد. شاید این بازی بهترین نمونه ی بازی های تک نفره نباشد، اما به هر حال دست یافتن به چنین بازی که شباهت زیادی به فرهنگ قدیمی آمریکایی داشته باشد، فرصت مناسبی است. این بازی برای کنسول پلی استیشن ۳ در دسترس خواهد بود.
.
بازی شاهزاده های چاق Fat Princess
بازی شاهزاده های چاق Fat Princess.
این بازی از محتوای همیشگی شاهزاده های پریشان استفاده کرده است؛ با این تفاوت که، اسیر کنندگان شاهزاده خانم ها به آنها کیک های جادویی می دهند که بازگرداندن آنها به خانه هایشان را مشکل می کند. این بازی در اصل، نمونه ای از بازی های اکشن چند نفره است که می توانید در شخصیت های مختلف آن را بازی کنید. شما می توانید قبل از پیروزی تیم مقابل، برای آزادی شاهزاده های تیمتان تلاش کنید. می توان گفت که محتوای بازی شاهزادگان چاق یک بازی احمقانه و بی معنی است ولی واقعا سرگرم کننده است. این بازی برای پلی استیشن ویتا در دسترس خواهد بود.
.
بازی اورشیکا: تبار خونی آلوده Oreshika: Tainted Bloodlines
بازی اورشیکا: تبار خونی آلوده Oreshika: Tainted Bloodlines.
کاربران پلی استیشن ویتا که اشتراک پلی استیشن پلاس را در اختیار دارند می توانند این بازی ژاپنی را دانلود کنند. چیزی که این بازی را از سایر بازی های هم رده متمایز می کند، سبک هنری آبرنگی الهام گرفته از فرهنگ ژاپنی است.
.
بازی شاهزاده ایرانی: افشاگری Prince of Persia: Revelation
بازی شاهزاده ایرانی: افشاگری Prince of Persia: Revelation.
می توان این عنوان بازی را برای کسانی که از پلی استیشن ویتا استفاده می کنند، نادیده گرفت. بازی شاهزاده ایرانی: افشا گری یک نسخه ی قابل تبدیل از بازی اکشن ماجراجویی شاهزادی ایرانی: جنگجوی زمان است. نسخه ی جنگجوی زمان برای اولین اولین بار در سال ۲۰۰۴ معرفی شد و بازی سرگرم کننده ای محسوب می شد؛ این در حالیست که نسخه ی افشاگری این بازی در مقایسه با نسخه ی اصلی از جذابیت کمتری برخوردار است. این بازی برای پلی استیشن ویتا در دسترس خواهد بود.
.
اعضای پلی استیشن پلاس همچنین می توانند زودتر از سایرین و برای مدت زمان کوتاهی به نسخه ی بتای بازی پاراگون  Paragon دسترسی داشته باشند.
 
اعضای پلی استیشن پلاس همچنین می توانند زودتر از سایرین و برای مدت زمان کوتاهی به نسخه ی بتای بازی پاراگون Paragon دسترسی داشته باشند..
بازی پاراگون از دسته بازی های عرصه ی نبرد چند نفره و آنلاین است که برای دستگاه های پلی استیشن ۴ و کامپیوتر های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی اساسا یک بازی مبارزه ای چند نفره است؛ اما بهتر است به آن به عنوان یک ورزش رقابتی در عرصه ی بازی های کامپیوتری نگاه کنید. بیشتر بازی های آنلاین چند نفره و مبارزه ای به دوربین های زاویه گسترده نیاز دارند؛ اما چیزی که این بازی را منحصر به فرد می کند، زاویه دید سنتی و از بالای سر شخصیت هاست که بازی را هیجان انگیز تر می کند. انتظار می رود که بازی پارگون تا اواخر امسال در دسترس قرار بگیرد؛ اما اعضای مشترک پلی استیشن پلاس می توانند از تابستان امسال و قبل از عرضه ی رسمی این محصول از فرصتی که کمپانی برای آنها فراهم کرده بهره مند شوند.
منبع: techinsider

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا