اخبار

مارک زاکربرگ از نسخه موبایلی زرد رنگ فیس بوک و قابلیت های منحصر به فردش استفاده می کند

مارک زاکربرگ در حین معرفی قابلیت پخش زنده صوتی و تصویری فیس بوک در همین هفته، یک اپلیکیشن آیفونی که همان نسخه داخلی فیس بوک با آیکون زرد رنگ است را به نمایش گذاشت. این اپلیکیشن داخلی شامل چندین قابلیت به خصوص است که کاربران نمی توانند در اپلیکیشن عادی آیفون به آنها دسترسی داشته باشند.
همانطور که در اسکرین شات های این ویدیو قابل مشاهده است، زاکربرگ در ابتدا در حین باز کردن این اپلیکیشن اشاره کرد:

این نسخه زرد رنگ فیس بوک، یک بیلد داخلی به حساب می آید و شما می توانید شکل ظاهری آن را در صفحه نمایش ببینید.

سپس همانطور که روش راه انداری پخش زنده ویدیویی را نشان می داد اعلام کرد: شما می توانید روی بخش تولید کننده که در بالای صفحه قرار دارد ضربه بزنید.
 

فیس بوک

او در همین حین دکمه “?Whats on your mind” را انتخاب می کند. این دکمه یک منوی جدید را به نمایش در می آورد که در واقع لیستی از محتواهای متنوع است که می توانید آنها را برای پست کردن انتخاب کنید. در این لیست شاهد دکمه هایی اختصاصی برای پست موزیک، اسلاید شو و فایل های GIF هستیم که نشان می دهند قابلیت های جدید و جذابی به زودی به اپلیکیشن موبایلی فیس بوک اضافه خواهند شد.

فیس بوک

فیس بوک تایید کرده که این رابط کاربری جدید هم اکنون برای برخی از کاربران ارسال شده است. شایعات حاکی از آن است که فیس بوک حداقل از تابستان گذشته در حال کار بر روی یک سرویس پخش موسیقی بوده و از تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۵، پشتیبانی از ارسال فایل های GIF را آغاز کرده است. اما تا این لحظه برای هیچ یک از این قابلیت های جدیدش، دکمه اختصاصی ارایه نکرده و قصد دارد به زودی این دکمه های اختصاصی را به اپلیکیشن موبایلی خود بیاورد. دکمه اسلاید شو به کاربران اجازه می دهد که تعدادی از تصاویر مرتبط خود را با فرمت اسلاید شو پست کنند.
 

فیس بوک

زاکربرگ اضافه کرد  که لزوماً تمامی قابلیت های نامبرده در این ویدیو به اپلیکیشن کنونی فیس بوک راه پیدا نخواهند کرد و فیس بوک همیشه در حال آزمایش رابط های کاربری مختلف خواهد بود. اما در هر حال می توان گفت که این ویدیو یک نگاه اجمالی وسوسه انگیز به نحوه پیشبرد قابلیت های فیس بوک و برخی از نکات کلیدی مهم برای فیس بوک است تا بتواند کاربران بیشتری را به خود جذب کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا