اخبار

مایکروسافت آفیس iOS را با پشتیبانی از ۳D Touch و Pencil بروز کرد

مایکروسافت نسخه‌ی تحت iOS  از مجموعه‌ی نرم‌افزاری آفیس را بروز رسانی کرد تا از امکانات جدید آیفون‌ها و آیپد پرو پشتیبانی کند. از این پس کاربران پلتفرم اپل می‌توانند از قلمِ Apple Pencil و فناوری ۳D Touch در آفیس استفاده کنند.

در نسخه‌ی جدید آفیس می‌توان از ژست‌های لمسی-فشاری ۳D Touch استفاده کرد. به عنوان مثال با فشار بر روی صفحه، برخی از ابزارها و قابلیت‌ها در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. پشتیبانی از فناوری ۳D Touch در نرم‌افزارهای اکسل، پاورپوینت و ورد اضافه شده است. کاربر اگر روی آیکن این اپلیکیشن‌ها فشار دهد، منوی جدیدی نمایش داده می‌شود تا به اسناد اخیرا باز شده و مواردی دیگر دسترسی داشته باشد.
 
در نسخه‌ی جدید آفیس از قلم دیجیتال اپل پنسل نیز پشتیبانی شده است. کاربران می‌توانند از این قلم که برای آیپد پرو طراحی شده، برای یادداشت برداری، نقاشی و مواردی از این دست استفاده کنند.
قابلیت جالب دیگر، یکپارچه شدن آفیس مایکروسافت با سیستم جستجوی اسپای‌لایتِ iOS است. حالا در جستجو می‌توان اسناد ذخیره شده در مجموعه‌ی آفیس را بی‌درنگ پیدا کرد.
اپلیکیشن‌های Word, Excel و PowerPoint از طریق اپ‌استورِ اپل بصورت رایگان قابل دانلود هستند؛ اما برای دسترسی به برخی از امکانات باید در Office 365 ثبت نام کرده باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا