اخبار

مایکروسافت سری قدیمی لومیا را به حراج گذاشت

مایکروسافت سری قدیمی لومیا را به حراج گذاشتبه نظر می‌رسد که مایکروسافت نیازمند ان است به برخی از دستگاه‌های موجود در انبار خود را به‌سرعت به فروش برساند زیرا هیچ‌چیز به‌اندازه این امر نمی‌تواند ظهور دوباره دستگاه‌های لومیا را در فروشگاه آنلاین مایکروسافت توجیه کند. مدل‌های ویژه این سری که هم‌اکنون در این فروشگاه قرارگرفته‌اند لومیا ۹۵۰، لومیا ۹۵۰ XL، لومیا ۵۵۰ و لومیا ۶۵۰ هستند. البته تمامی این مدل‌ها انلاک بوده و ارسال آن‌ها نیز رایگان انجام خواهد شد.
برترین تلفن همراه در میان این دستگاه‌های موجود در این فروشگاه لومیا ۹۵۰ XL است که از صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ x 2560 بهره‌مند شده است و همچنین پردازنده قرارگرفته بر روی آن اسنپ دراگون ۸۱۰ است. دوربین عقب ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 نیز از قابلیت‌های دیگر این دستگاه است و قیمت در نظر گرفته‌شده برای فروش آن ۴۹۹ است.
در جهت مخالف این دستگاه، تلفن همراه هوشمند لومیا ۵۵۰ قرار دارد که تنها باقیمت ۱۳۹ دلار برای فروش گذاشته‌شده است. با خرید این دستگاه شما تلفن همراه هوشمند ۴٫۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ x 1280 پیکسل دریافت می‌کنید. دوربین در نظر گرفته‌شده برای بدنه پشتی و جلویی لومیا ۵۵۰ به ترتیب ۵ و ۲ مگاپیکسل هستند. بااین‌حال باید هشیار بود که این دستگاه از اسنپ دراگون ۲۱۰ استفاده می‌کند که با ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.
مدل های ۹۵۰ و ۶۵۰ نیز به ترتیب با برچسب‌های قیمتی ۳۹۹ و ۱۹۹ دلار به فروش می‌رسند. مسلماً زمان این تلفن‌های همراه هوشمند به سر آمده است و مشتریان تمایل بسیار کمتری به خرید این دستگاه دارند. بااین‌حال اگر تاکنون شانسی برای تجربه سیستم‌عامل بسیار روان ویندوز ۱۰ نداشته‌اید، هم‌اکنون می‌توانید به خرید یکی از این تلفن‌های همراه هوشمند اقدام کنید که البته بااین‌حال به‌شدت پیشنهاد می‌شود که قبل از خرید این تلفن های همراه هوشمند تحقیقات لازم را انجام بدهید.
به این ترتیب باید دید که کاربران حاضر هستند محصولی را بخرند که عملا پشتیبانی از آن در آستانه پایان یافتن قرار دارد و سیاست مایکروسافت به موفقیت خواهد رسید یا خیر.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا