اخبار

مایکروسافت قصد دارد اپلیکیشن کیبورد ویندوزفون را برای iOS عرضه کند

اپلیکیشن کیبورد مایکروسافت در گوشی های ویندوزی ، همواره یکی از بهترین نمونه ها در مقایسه با پلتفرم های رقیب بوده که به مراتب بسیار دقیق‌تر و دارای استفاده ساده‌تر از کیبورد پیش‌فرض پلتفرم iOS و کیبوردهای اندرویدی است.حالا به نظر می رسد که مایکروسافت قصد دارد تا اپلیکیشن کیبورد خود را به سایر پلتفرم ها آورده و لذت استفاده از آن را به کاربران دیگر سیستم عامل ها نظیر iOS بدهد.
در یک ایمیل ارسالی از سوی مایکروسافت به کاربران خودی آزمایش‌کننده ویندوز، آمده است که این شرکت به‌دنبال تعدادی از کاربران iPhone اپل است تا به صورت آزمایشی اپلیکیشن کیبورد Word Flow را مورد استفاده قرار دهند. فعلا مشخص نیست که این کیبورد چه زمانی به صورت عمومی برای پلتفرم‌های مذکور عرضه خواهد شد؛ اما از آنجایی که اهالی ردموند آماده عرضه آن برای آزمایش عمومی هستند، انتظار می‌رود که در ماه‌های پیش‌رو عرضه آن را شاهد باشیم.
گفتنی است نسخه ویندوز‌فون کیبورد Word Flow دارای ویژگی‌هایی نظیر تصحیح خودکار، پیشنهاد کلمات، حرکات میانبر و قابلیت کشیدن انگشت روی حروف برای تایپ سریع (حالت Swype) است.
باید خاطر نشان کرد که در کنار دستیار صوتی کورتانا، کیبورد Word Flow ویندوز فون از ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد سیستم‌عامل موبایل مایکروسافت است و حال با این اقدام مایکروسافت احتمالاً شاهد ناامیدی کاربران این پلتفرم باشیم که برای بار دومی ویژگی‌های یونیک پلتفرم خود را در محصولات رقبا مشاهده کنند؛ چراکه پیش از این مایکروسافت کورتانا را هم برای رقبا عرضه کرده بود. غول دنیای نرم‌افزار قبلاً عنوان کرده بود که قصد دارد تا تمرکز خود را بر روی کسب تجربه در پلتفرم‌های مختلف قرار دهد.
منبع: theverge

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا