اخبار

مایکروسافت می گوید آیپد پرو فقط یک محصول جانبی است !

سخنگو‌ی ارشد مایکروسافت اذعان دارد که جدیدترین تبلت کمپانی اپل یعنی آیپد پرو  (iPad Pro ) یک محصول مستقل نمی‌تواند باشد و همواره به یک کامپیوتر برای تولیدکنندگی و بهره وری نیاز دارید. به گفته‌ی Dan Laycock، مدیر روابط عمومی مایکروسافت سرفیس، امکانات و قابلیت‌هایی که با استفاده از این دستگاه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد بسیار متفاوت از آیپد پرو می‌باشد.
 
لِی کاک در خلال نمایشگاه CES 2016 بیان کرد :
مایکروسافت واقعا می‌خواهد شما برای انجام امورتان تنها یک دیوایس با دو کارایی تبلت و لپ‌تاپ با خود حمل کنید؛ درحالی‌که آیپد پرو همواره یک دستگاه وابسته و جانبی محسوب می‌شود.
 
آیپد پرو که ماه نوامبر سال گذشته معرفی شد از تعدادی قابلیت‌های کلیدی مشابه سرفیس نظیر نمایشگر بزرگ، تمرکز بر تولید محتوا و همچنین استایلوس موسوم به Apple Pencil برخوردار بود. وی می‌افزاید :
استراتژی‌ها بسیار متفاوتند. در گذشته، اپل ادعا داشت که یک استایلوس مزیتی محسوب نمی‌شود و عاملی برای شکست آن محصول به شمار می‌رود؛ درحالی‌که ما استایلوس‌ها را باور داریم و مشتریان نیز عاشق آن‌ها هستند. اکنون می‌بینیم آیپد پرو نیز مشخصاتی مشابه سرفیس از قبیل صفحه نمایشی بزرگ، بهره وری بیشتر و قلم دارد.
ما این دو محصول را هم سطح نمی‌دانیم و بنابراین مقایسه‌ی این دو کاری اشتباه است؛ چرا که سرفیس یک کامپیوتر کامل است؛ درحالیکه آیپد پرو محدودیت‌هایی پیش رو دارد.
 
PB210424
 
اپل به همراه آیپد پرو از تعدادی اپلیکیشن با محوریت بهره وری و تولیدکنندگی از جمله اجرای همزمان برنامه‌ها و ویدئوی تصویر در تصویر (Picture in Picture) معرفی نمود.
سرفیس‌های مایکروسافت از سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه می‌شوند و طبیعتا تجربه‌ و سابقه‌ی بیشتر مایکروسافت، نبض بازار را در دستان این شرکت می‌نهند.
منبع : TrustedReviews

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا