اخبار

مایکروسافت می گوید ۸٫۶ میلیون دستگاه Lumia را در سه ماهه سوم سال مالی خود، به فروش رسانده است.


 
مایکروسافت امروز با انتشار گزارشی، عملکرد خود را در سه ماهه سوم سال مالی خود (سه ماهه ای که در ۳۱ مارس ۲۰۱۵ به پایان رسید) اعلام نمود. نکته ای که در این گزارش مشهود است، فروش ۸٫۶ میلیون دستگاه Lumia در این بازه زمانی است. این میزان تا ۱۸% بیشتر از »دت زمان مشابه در سال گذشته است اما به همین مقدار، کاهش فروش را نسبت به سه ماهه گذشته نیز نشان می دهد.
با این وجود فروش Lumia تنها ۱٫۴ میلیارد دلار برای مایکروسافت درامد زایی داشته است که تا ۱۶٪ کمتر از سه ماهه مشابه در سال پیش است. مایکروسافت اعلام کرده است که علت این کاهش، فروش بیشتر دستگاه های ارزان قیمت یا حق امتیاز کمتر نسبت به بازه زمانی ذکر شده در سال گذشته است.
در ادامه این غول نرم افزاری اعلام کرده است که ۲۴۷۰۰۰۰ دستگاه تلفن همراه معمولی را نیز در سه ماهه سوم سال مالی اخیر خود به فروش رسانیده است که این مقدار، کمتر از سه ماهه مشابه در سال قبل است. پیش از این شایعه شده بود که مایکروسافت قصد دارد عرضه این رده را به طور کامل قطع نماید، با این وجود این شرکت اعلام کرده است که فروش این گوشی ها کماکان به صورت قرار دادی توسط اپراتورها ادامه خواهد داشت.
نظر شما در مورد این گزارش چیست؟ سیاست مایکروسافت برای در دست گرفتن بازار پایین رده ها را چگونه ارزیابی می کنید؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا