اخبار

متفاوت بودن عملکرد سنسور اثر انگشت در گلکسی جی ۷ پرایم نسبت به گوشی های هوشمند پیشین سامسونگ

پس از مدت‌ها انتظار سامسونگ قصد دارد با عرضه گوشی های هوشمند گلکسی جی ۷ پرایم (Galaxy J7 Prime) و گلکسی جی ۵ پرایم (Galaxy J5 Prime) برنامه خود برای تجهیز کردن محصولات میان رده بازار به سنسورهای اثر انگشت را عملی کند. البته به نظر می‌رسد که سامسونگ عملکرد سنسور اثر انگشت در گلکسی جی ۷ پرایم (و احتمالا گلکسی جی ۵ پرایم) را کمی تغییر داده است.
اینطور که مشخص شده، کاربران برای باز کردن دستگاه نیازی به نگه داشتن انگشتشان بر روی دکمه home نداشته و تنها با قرار دادن آن بر روی این دکمه، می‌توانند قفل دستگاه را باز کنند. البته باید اشاره کنیم که تمامی محصولاتی که پیش از این روانه بازار شده بودند، از چنین سیستمی بهره می‌بردند و تنها گوشی های شرکت سامسونگ بودند که برای باز شدن، به نیروی فشار بیشتری نیاز داشتند. از آنجایی که برخی از قابلیت‌های نرم افزاری گلکسی نوت ۷ همچون Samsung Cloud و Samsung Notes به گلکسی جی ۷ پرایم اضافه شده اما تفاوت‌هایی در عملکرد سنسور اثر انگشت دیده می‌شود، می‌توانیم مطمئن باشیم که این قابلیت بخشی از رابط کاربری جدید Grace UX نیست.
شاید بتوان گفت که دلیل متفاوت بودن عملکرد سنسور اثر انگشت در گلکسی جی ۷ پرایم با دیگر محصولاتی که پیشتر سامسونگ عرضه کرده، آزمایش این ویژگی جدید است. با این حال سازندگان قصد اضافه کردن این ویژگی به گلکسی اس ۷ را طی ماه‌های آینده دارند. همچنین انتظار می‌رود محصولات آینده سامسونگ با تجهیز به این ویژگی، در اختیار کاربران قرار بگیرند.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا