اخبار

مجهز شدن گلکسی اس ۱۰ سامسونگ به تشخیص چهره سه بعدی

به نظر می رسد که پرچم دار بعدی سامسونگ، گلکسی اس ۱۰ به سیستم تشخیص چهره سه بعدی همچون آیفون ایکس مجهز شود
اینوستر مدعی شد که در حال ساخت و توسعه سیستم تشخیص چهره جدید برای سری S سامسونگ است. اگر این خبر صحت داشته باشد، گوشی گلکسی اس ۱۰ باید تجربه بهتر و قوی‌تری از عکاسی را ارائه کند. این کمپانی در سال ۲۰۰۵ تاسیس شده است و در سال ۲۰۱۴ موفق شد تا سرمایه‌ای به ارزش ۱۰ میلیون دلار را از سامسونگ و فلکسترونیکس جذب کند. به علاوه، فناوری نقشه‌برداری این شرکت در پلتفرم واقعیت افزوده پروژه تانگو شرکت گوگل نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. در نتیجه، این شایعات منطقی به نظر می‌رسند.
Namuga و MantisVision در حال تعامل برای ساخت و راه اندازی یک دوربین تشخیص عمق در کنار دوربین اصلی سری جدید گلکسی سامسونگ خواهند بود. در رابطه با “Nemuga”، این کمپانی ماژول‌های دوربین محصولات میان رده سامسونگ از سری A و J را تامین می‌کند. همچنین سازندگان مسئولیت فراهم کردن ماژول‌های سه‌بعدی برای دوربین‌های RealSense AR اینتل را هم بر عهده دارتد که آنها را در نوت بوک ها و تبلت های شرکت‌های مختلفی همچون ایسوس، اچ پی، دل، لنوو و ایسر می‌توان پیدا کرد.
گلکسی اس 10دوربین های سه بعدی در سال ۲۰۱۷ پیشرفت چشمگیری داشته اند و در اکثر دستگاه های بصری مثل هدست های واقعیت مجازی به کار برده شده اند، این دوربین ها برای اولین بار در گوشی آیفون ایکیس به کار رفتند. به همین جهت، انتظار می‌رود سایر سازندگان نیز با پیروی از اهالی کوپرتینو به استفاده از چنین فناوری هایی روی آورده و رقابت با آنها را به شکلی جدی‌تر دنبال کنند.
دوربین دو بعدی موجود در گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس نمی تواند گزینه مناسبی باشد چرا که در بعضی مواقع با عکس گول می خورد. به همین جهت در مواقع خاص، شانس گمراه شدن آن با عکس وجود دارد و به همین دلیل است که امنیت آن تضمین نمی‌شود. این در حالی‌ست که فناوری سه‌بعدی به کار گرفته شده در آیفون ایکس اپل، امنیت بسیار بالاتری دارد.
گلکسی اس 10
 


بیشتر بخوانید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا