اخبار

محصولاتی از نوکیا که هرگز معرفی نشدند

کمپانی نوکیا زمانی ابرقدرت بلامنازع بازار موبایل به شمار می آمد و حال دیگر حتی نام این کمپانی هم بر روی محصولات سری لومیا درج نمی شود چرا که مالکیت آنها تمام و کمال در اختیار مایکروسافت است. در زمان فروش بخش دیوایس های نوکیا به مایکروسافت، محصولاتی از این کمپانی فنلاندی در دست آماده سازی بود که با توجه به تغییر برخی سیاست ها پس از نهایی شدن این قرارداد هرگز به بازار راه پیدا نکردند.
از آن جمله می توان به سه دیوایس که در این تصویر مشاهده می شوند اشاره نمود. تبلت ۸٫۳ اینچی و فول اچ دی Lumia 2020 با رنگ سبز در این تصویر دیده می شود که قرار بود با سیستم عامل ویندوز RT راهی بازار شود اما این مسئله محقق نشد. ویندوز فون سفید رنگی که در کنار این تبلت دیده می شود هم Lumia 650 XL نام داشت که نهایتاً در زمره ناکامان نوکیا قرار گرفت.
این دیوایس دارای صفحه نمایش ۵٫۴ اینچی ۷۲۰p بود. موبایل بزرگ زرد رنگی هم که در مرکز تصویر قرار دارد گویا Nokia XL 2 بوده و قرار بوده است که به عنوان محصولی جدید از سری موبایل های اندروید نوکیا وارد بازار شود اما سرنوشت به شکل دیگری برای این موبایل رقم خورد.
گفته شده است که فنلاندی ها در صدد ورود دوباره به بازار اسمارت فون ها هستند اما این بار با همکاری همه جانبه Foxconn و فقط طراحی این محصولات بر عهده نوکیا خواهد بود.
 

Nokia devices

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا