اخبار

محصولات ایسوس ۹ جایزه رقابت Good Design 2016 را با خود به خانه بردند

کارایی محصولات الکترونیکی یک مقوله است و طراحی و زیبایی ظاهرشان مقوله ای دیگر. با در نظر داشتن همین امر، همه ساله رقابت های مختلفی با هدف انتخاب بهترین گجت ها به لحاظ طراحی در کشورهای مختلف برگزار می گردد که Good Design یکی از آنهاست.
ظاهرا محصولات ایسوس امسال درخشش خوبی در این رقابت داشته اند که در ادامه توجه شما را به بیانیه این شرکت در همین خصوص جلب می کنیم.
شرکت ایسوس به عنوان تحسین شده ترین برند دنیای کامپیوتر، این بار از انستیتوی توسعه طراحی ژاپن (JDP) که جایزه Good Design را ارائه می کند، ۹ جایزه در سال ۲۰۱۶ را از آن خود کرد.
ایسوس با تکیه بر شعار “در جستجوی شگفتی ها”، به کمک مهندسان خبره و طراحان خلاق خود همواره محصولاتی با کیفیت بالا و ویژگی های منحصر به فرد به دست مشتریان خود می رساند و این امر سبب شده تا بیشترین جوایز را در زمینه های مختلف کسب کند. در ادامه برخی از کالاهای ایسوس که در بخش قطعات برنده جایزه شده اند را معرفی خواهیم کرد:
 

پروژکتورهای ZenBeam E1 و  ZenBeam E1Z

ZenBeam E1

پروژکتور های سری ZenBeam که از لامپ LED استفاده می کنند، در دو مدل عرضه شده اند. مدل E1 و E1Z که تفاوت آنها با هم در نحوه اتصال است. ZenBeam E1Z با سیستم عامل اندروید و ویندوز سازگار است و از طریق رابط USB می تواند تصویر را از دستگاه های هوشمند پخش کند.همچنین می تواند از طریق رابطHDMI/MHL  به عنوان خروجی استفاده کند و تصویر را از هر دستگاهی که این پورت ها را داراست پخش کند.
پروژکتورهای سری ZenBeam ایسوس با ابعاد بسیار کوچک و ظاهر جذاب طراحی شده اند که برگرفته از فلسفه Zen، بسیار باریک و سبک ساخته شده اند. نکته ویژه این مدل این است که در بدنه آلومینیومی تراشکاری شده جای گرفته است و طراحی آن بسیار منحصر به فرد است. این پروژکتورها از لامپLED با فناوری DLP استفاده می کند و می تواند تصویری با نور ۱۵۰ لومن و دقت WVGA (854 x 480) تولید کند.
همچنین این پروژکتورها می توانند از فاصله ۱۵ تا ۱۲۰ اینچی، تصویری با استاندارد Full HD 1080p ایجاد کنند. یک باتری۶۰۰۰mAh  که می تواند به عنوان پاوربانک نیز مورد استفاده قرار گیرد، در این پروژکتور وجود دارد که هم می تواند توان کافی را برای پروژکتور مهیا کند و هم دستگاه های هوشمند شما را در زمان نیاز شارژ کند.

نمایشگر های سری  Designo Curve MX

Design Curve MX

آخرین مدل از نسل از نمایشگرهای سری دیزاینو ایسوس Designo Curve MX34VQ نام دارد که نمایشگری ۳۴ اینچی با طراحی بدون قاب و با خمیدگی ۱۸۰۰R و تفکیک پذیری ۳۴۴۰×۱۴۴۰ و نسبت تناسب ۲۱:۹ طراحی شده است.
MX34VQ  از دو بلندگوی استریو ۸ واتی که به کمک کمپانی مهشورHarman Kardon طراحی و ساخته شده استفاده می کند و همچنین فناوری Sonic Master  ایسوس در آن به کار گرفته شده است. یک شارژر بی سیم Qi نیز برای دستگاه های سازگار با Qi در وسط پایه آن تعبیه شده که ظاهری خاص به این نمایشگر بخشیده است.

mini PC سری  VivoMini VC65

Vivo Mini VC65

mini PCهای سریVivoMini VC65، کوچک ترین mini PC هستند که از چهار ذخیره ساز ۲٫۵ اینچی SSD یا HDD بهره می برد و می تواند تمامی توابع RAID را پیاده سازی کند و آن را به دستگاهی ایده آل برای NAS یا سرورهای کوچک تبدیل کند. سری VivoMini VC65 می تواند از نسل ششم پردازنده های سری Core اینتل مخصوص دسکتاپ، پشتیبانی کند تا این کامپیوترهای کوچک، چیزی از کیس های معمولی کم نداشته باشند. همچنین به دلیل سایز بسیار کوچک و پشتیبانی از بست Vesa، به سادگی می تواند شلوغ ترین میزهای کار را مرتب سازد.

VivoBaby ایسوس

VivoBaby

 
ایسوس مدتی است که خط تولیدی مخصوص کالاهای مرتبط با سلامت ایجاد کرده و VivoBaby نیز یکی از محصولات این خط تولید است.VivoBaby می تواند از تمامی حالات جسمی کودک گزارش تهیه کند و در صورت لزوم، برای والدین کودک پیام هشدار صادر کند و ضربان قلب، دمای بدن و کیفیت خواب کودک را کنترل نماید. این دستگاه با ابعاد کوچک و کاربری آسانی که دارد، می تواند به یک پرستار تمام عیار برای کودک تبدیل شود.

 
منبع : دیجیاتو

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا