اخبار

محصولات جدید هوآوی در کنگره جهانی موبایل MWC 2018

عرضه تجهیزات Huawei Matebook X Pro و Huawei MediaPad M5 در کنار اولین مودم های با پشتیبانی ۳GPP در همه فرکانس های ۵G آینده دنیای فناوری اطلاعات را امروز به کاربران در کنگره جهانی موبایل نشان می دهند
امروز Huawei با تکیه‌ بر موفقیت‌های خود در ارائه گوشی های هوشمند باکیفیت بالا و قدرتمند،  اولین نوت بوک دنیا با صفحه نمایش FullView با نام Huawei Matebook X Pro را طی مراسمی در بارسلون معرفی کرد. علاوه بر این آخرین سری از تبلت های هوآوی با نام HUAWEI MediaPad M5 و تجهیزات سازگار با شبکه های نسل جدید ۵G نیز به‌عنوان اولین تجهیزات بازار که از استاندارد جهانی ارتباطات ۳GPP تحت بستر ۵G پشتیبانی می‌کنند در این مراسم رونمایی شد. با وجود بهره گیری از جدیدترین طراحی‌های خیره‌کننده و پیشرفت‌های برجسته درزمینه عملکرد، این تجهیزات جدید قدرت تکنولوژی  امروز Huawei رادر ارائه تجربه‌های خلاقانه و بی نظیردر قیاس با رقبا به خوبی نشان می دهند.
ریچارد یو، مدیرعامل شرکت Huawei می‌گوید: “در Huawei، ما به چشم‌انداز یک دنیای کاملاً متصل هدایت می نگریم و برای رسیدن به این هدف، به‌طور قابل‌توجهی در تحقیقات و توسعه سرمایه‌گذاری می‌کنیم تا بدانیم که چگونه افراد با تکنولوژی ارتباط برقرار می‌کنند و ارتباط آن‌ها پایدار می‌ماند. “ در ادامه او افزود: “ما مأموریت خود را در هوآوی برای به جلو راندن مرزهای فناوری و نوآوری با توجه به پیشرفت های اخیر توانسته‌ایم به خوبی انجام دهیم. با معرفی جدید محصولاتی چون    HUAWEI MateBook X Pro، HUAWEI MediaPad M5 و اولین مودم ۳GPP 5G در دنیا، ما در واقع تجربه کاربری جدیدی و خلاقانه ای را برای مشتریانمان تعریف می کنیم. ”
از ماه بهار سال ۲۰۱۸ دستگاه‌های HUAWEI MateBook X Pro و HUAWEI MediaPad M5 در چین، اروپا، آمریکای شمالی، آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه در دسترس خواهند بود.
 

HUAWEI MateBook X Pro

یک نوت بوک فوق العاده باریک است که از اولین صفحه‌نمایش FullView در دنیای نوت بوک ها بهره می برد. این مانیتور۳K  که لمسی هم هست از نسبت پوشش ۹۱ درصدی در قیاس با کل ابعاد بدنه بهره می برد. این دستگاه با پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7 / i5 عرضه می‌شود و دارای باتری ۵۷٫۴ وات (ظرفیت پایه) و گرافیک NVIDIA® GeForce® MX150 با ۲ گیگابایت GDDR5 است که یکی از سبک‌ترین و قدرتمندترین نوت بوک ها در بازار به شمار می‌آید.  HUAWEI MateBook X Pro  در حوزه صدا هم بسیار قدرتمند است و از ویژگی Dolby Atmos Sound System بهره می برد که موجب می شود صدا به شکل با کیفیتی در سرتاسرفضا و اطراف شما جریان می‌یابد به شکلی  شما خود را د رمرکز آن حس می کنید.
 
محصولات جدید هوآوی در کنگره جهانی موبایل MWC 2018
 

Huawei MediaPad M5

سری جدید تبلت با طراحی ارگونومیک فوق العاده که با صفحه‌نمایش۲٫۵D و ۲K. این تبلت در دو مدل مانیتورهای ۸٫۴ و ۱۰٫۴ اینچی عرضه شده که به ترتیب ۲ و چهار اسپیکر در آنها تعبیه شده  که با همکاری Harman Kardon تولید شده اند. این سری جدید با تکنولوژی HUAWEI Histen، صدای سه بعدی را از طریق بلندگوهای این فراهم و صدای  Hi-Res را باکیفیت و تفکیک استثنایی در اختیار کاربر خود می گذارد. برای  HUAWEI MediaPad M5 Pro با مانیتور ۱۰٫۴ اینچی همچنین یک قلم HUAWEI M-Pen فوق‌العاده دقیق و دارای ۴۰۹۶ سطح حساسیت فشار برای بهترین تجربه یادداشت برداری در نظر گرفته شده است.
 
محصولات جدید هوآوی در کنگره جهانی موبایل MWC 2018
 

استاندارد ۳GPP برای استفاده در مودمهای ۵G

مودم HUAWEI 5G CPE با پشتیبانی از استاندارد جهانی مخابرات ۳GPP برای ارتباطات ۵G سرعت فوق‌العاده بی‌نظیری را برای دانلود تا ۲ گیگابیت در ثانیه رابرای اولین بار فراهم می‌کند و می‌تواند بر روی هر دو شبکه ۴G و ۵G عمل کند. چیپست Balong 5G01 که نخستین چیپست تجاری در جهان است که از استاندارد ۳GPP در تمامی باندهای فرکانس ۵G پشتیبانی می‌کند.
 
محصولات جدید هوآوی در کنگره جهانی موبایل MWC 2018
 

درباره Huawei

محصولات و خدمات هوآوی در بیش از ۱۷۰ کشور موجود است و توسط یک سوم جمعیت جهان استفاده می‌شود. پنجاه مرکز تحقیق و توسعه در ایالات‌متحده، آلمان، سوئد، روسیه، هند و چین ایجادشده است. Huawei Consumer BG یکی از سه واحد تجاری Huawei است و شامل گوشی‌های هوشمند، رایانه‌های شخصی و تبلت، پوشیدنی‌ها و سرویس‌های ابری و غیره است. شبکه جهانی هوآوی بر اساس تقریباً ۳۰ سال تجربه در زمینه صنعت مخابرات است و به ارائه آخرین پیشرفت‌های تکنولوژیکی مصرف‌کنندگان در سراسر جهان پرداخته است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا