اخبار

مزیت صفحه نمایش Full View در گوشی HUAWEI Mate 10 lite

همه ما رویای داشتن صفحه نمایشی بزرگ و با کیفیت را در گوشی هوشمندی با سایز کمتر داریم. در حال حاضر بازار گوشی های هوشمند مملو از گوشی های مختلف با اندازه ها و امکانات متفاوت است به شکلی که همه کاربران به طور مشخصی می توانند برای نیازهای خود مدل مد نظر خود را بیابند ولی از سوی دیگر صفحه نمایش این گوشی ها هر سال از سال قبل بزرگ تر می شود و هم اکنون کار به جایی رسیده که برخی از این صفحه نمایشهای بزرگ امکان کار با یک دست با گوشی را از کاربران سلب نموده است. هوآوی با در طراحی گوشی Mate 10 lite بر این نقیصه فائق آمده است.
 
مزیت صفحه نمایش Full View در گوشی HUAWEI Mate 10 lite

طراحی ظاهری انقلابی

صفحه نمایش FullView در Mate 10 lite به گونه ای به شکل بدون حاشیه طراحی و روی پنل اصلی جایگذاری شده که لبه های آن از چهار گوشه بسیار به لبه های بدنه گوشی نزدیک شده اند و از حاشیه های بسیار اندکی به خصوص در سمت راست و چپ برخوردار هستند. به علاوه مهندسان هوآوی هم همچنین رابط کاربری گوشی را به نحوی طراحی کرده اند که از همه این سایز می توان در هنگام کار با آن در نرم افزارهای مختلف بهره گرفت.
حاشیه بالایی Mate 10 lite در مقایسه با گوشی قبلی خود ۳۱ درصد و حاشیه پایین هم ۳۶ درصد باریک تر شده است. این به این معناست که HUAWEI Mate 10 lite از یک مانیتور ۵٫۹ اینچی در اندازه گوشی معادل یک گوشی با مانیتور ۵٫۵ اینچی بهره می برد.
طراحی حاشیه گوشی های جدید به شکل بسیار باریک یا اصلاً بدون حاشیه انجام می شود که صفحه نمایش بزرگتری روی گوشی با ابعاد کوچک جای بگیرد و این قاعده است که Mate 10 lite هم از آن بهره مند است.
مزیت صفحه نمایش Full View در گوشی HUAWEI Mate 10 lite
 

رزولوشن عالی با وضوح بالا

رزولوشن بالا در صفحه نمایش FullView گوشی HUAWEI Mate 10 lite به صورت همزمان وضوح و کیفیت تصویر را در این گوشی به ارمغان آورده است. اکثر گوشی های بدون حاشیه بازار از رزولوشن FHD یا Full High Definition بهره می برند ولی مشکل اینجاست که با بزرگتر شدن اندازه صفحه نمایش اندازه پیکسل ها هم بزرگ می شوند به همین دلیل صفحه نمایش با رزولوشن FHD در سایز بزرگ بعضاً کیفیت مناسبی ندارد. هواوی با اشراف به این نکته در Mate 10 lite از صفحه FHD+ با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰  بهره گرفته است که به معنای تراکم ۴۰۷ پیکسل در هر اینچ می باشد به همین دلیل است که کیفیت تصاویر روی mate10 lite در سطح بسیار قابل قبولی قرار دارد.
مزیت صفحه نمایش Full View در گوشی HUAWEI Mate 10 lite

گوشی کوچک تر با صفحه نمایش بزرگ تر، بازده را دو برابر می کند

اندازه کوچک تر گوشی استفاده از آن را با یک دست آسان تر می کند. نسبت نمایش ۱۸:۹ امکان تقسیم صفحه نمایش به دو قسمت را کارآمدتر می کند به خصوص در صفحه نمایشی که عریض تر باشد و به شکل کارآمد بتوان از دو نرم افزار در یک زمان روی آن بهره گرفت. شما می توانید چت، خرید، مرور اینترنت و بسیاری کارهای دیگر را به صورت همزمان روی یک صفحه نمایش انجام دهید.
 
مزیت صفحه نمایش Full View در گوشی HUAWEI Mate 10 lite
 

فضای بیشتر، نمایش بیشتر

HUAWEI Mate 10 lite از صفحه نمایشی ۱۲٫۵ اینچ بزرگ تر بهره می برد که به شما امکان می دهد محتوای بیشتری را ببینید و راحتی بیشتری داشته باشید. در هنگام خواندن متن ها مانیتور با اندازه بزرگ تر می تواند متن های بیشتری را نمایش دهد و نیاز کمتری به پیمایش دارد. در مقایسه با یک ماینتور ۵٫۵ اینچی که می تواند تنها ۲۰ خط را نشان دهد، مانیتور ۵٫۹ اینچی Mate 10 lite می تواند ۲۳ خط را روی یک صفحه نشان دهد. همین طور در هنگام بازی هم این امکان فراهم است که محتوای بیشتری روی صفحه نمایش بزرگ تر به نمایش درآید که این امر بازی را لذت بخش تر می کند.
 
مزیت صفحه نمایش Full View در گوشی HUAWEI Mate 10 lite
 

سایر مزیت ها

Mate 10 lite اولین گوشی دنیاست که با دو دوربین سلفی، یک فلاش سلفی و همچنین یک مانیتور FullView با اندازه ۵٫۹ اینچ با بدنه فلزی به بازار عرضه شده است که با توجه به قیمت مناسب آن انتظار می رود استقبال خوبی از سوی کاربران در ارتباط با این گوشی به عمل آید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا