اخبار

مشخصات اصلی ال جی V30 چیست

با نمایش تصویر جدید از گوشی ال جی V30 مشخص شده که این گوشی دارای لبه های بسیار کم و کاملا یکنواخت با بدنه یکدست و ثابت است.
هر آن چیزی را که در آن ال جی V30 توسطش شاخص شده است در این تصویر مشخص است. یکی از مهم‌ترین بخش‌های قابل مشاهده در این عکس، نمایشگر بزرگ با نسبت تصویری ۱۸ به ۹ است. حال دقیقا مشخص نیست که شرکت ال‌جی پس از پافشاری روی این موضوع که طراحی محصولات سری وی ارگونومیک است، از لبه‌های خمیده در گوشی وی ۳۰ بهره خواهد گرفت یا خیر.
از آنجایی که می دانستیم ال جی می خواست در سری v30 خود از POLED استفاده کند حال باید ببینید با چنین بدنه ای می تواند چنین صفحه را پیاده کند یا خیر. این نوع نمایشگرها را می‌توان به میزان بسیار کمی خم کرد. از طرف دیگر، روی آوردن به استفاده از نمایشگر اولد باعث می‌شود مصرف انرژی باتری گوشی وی ۳۰ کاهش یابد و به دلیل پشتیبانی از قابلیتی مثل صفحه‌ی همیشه روشن، نیاز به نمایشگر دوم در این دستگاه به‌طور کامل از بین می‌رود.
تصویری که از نمونه اولیه این محصول در دسترس است پشت گوشی را نشان نی دهد بنابراین نمی‌توانیم بر اساس این عکس در مورد دوربین‌های جدید این دستگاه صحبت کنیم. طبق گمانه‌زنی‌های اخیر، گوشی مورد بحث به یک دوربین اصلی با گشودگی دیافراگم f/1.6 مجهز خواهد بود. افزون بر این، انتظار می‌رود ال‌جی از یک لنز با زاویه‌ی دید عریض در کنار دوربین اصلی گوشی وی ۳۰ بهره ببرد.
به غیر از امکاناتی که به آن‌ها اشاره شد، گوشی ال‌جی وی ۳۰ می‌تواند به قابلیت‌هایی مجهز شود که گوشی جی ۶ به‌منظور جلوگیری از تأخیر در عرضه، از آن‌ها بی‌بهره است. اگرچه گوشی ال‌جی جی ۶ چند ماه زودتر از گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس معرفی شد؛ اما عملکرد این دستگاه از نظر فروش نسبت به پرچم‌داران دیگر چندان قابل توجه نبوده است. بنا به گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده، انتظار می‌رود شرکت ال‌جی دقیقا روزی که سامسونگ از گلکسی نوت ۸ رونمایی خواهد کرد، گوشی وی ۳۰ را معرفی کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا