اخبار

مشخصات لنوو تینکپد ۲۵ فاش شد

همانطور که می دانید IBM چند وقت پیش ساخت کل لپتاپ های سری تینکپد خود را به لنوو واگذار کرد. این شرکت نیز در سری جدید این لپتاپهای از تینکپد ۲۵ رونمایی کرده است.
بر اساس گزارش وب‌سایت آلمانی WinFuture، تینک‌پد ۲۵ بر مبنای مدل فعلی T470 طراحی شده است و از یک نمایشگر ۱۴ اینچی IPS با رزولوشن فول اچ‌دی، ترک‌پوینت قرمزرنگ، دکمه‌ی فیزیکی ThinkVantage، لوگوی رنگی تینک‌پد، پردازنده‌ی Core i7 اینتل، ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD و پردازنده‌ی گرافیکی GeForce 940MX انویدیا بهره می‌برد.
پورت یواس‌بی نوع سی، تاندربولت ۳، سه پورت یواس‌بی معمولی، کارت‌خوان اس‌دی، پورت HDMI ، اترنت و حتی مجهز شدن به شبکه LTE از جمله مشخصات ورودی و خروجی این دستگاه است.
گفته می‌شود لنوو برای این لپ‌تاپ از حسگر اثرانگشت و وب‌کم بهره گرفته است که از ویندوز هلو نیز پشتیبانی می‌کند. با این ویژگی امکان ورود به ویندوز ۱۰ با استفاده از تشخیص چهره یا خواندن اثر انگشت فراهم می‌شود.
طراحی لپ‌تاپ تینک‌پد ۲۵ لنوو دقیقا مشابه همان چیزی است که دیوید هیل، نایب‌رئیس بخش طراحی لنوو، اولین بار بیش از دو سال پیش از آن رونمایی کرد. هنوز زمان عرضه‌ی این لپ‌تاپ مشخص نیست، اما انتظار می‌رود با توجه به اینکه با یک مدل یادبود روبه‌رو هستیم، تینک‌پد ۲۵ در ماه اکتبر به‌طور رسمی معرفی شود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا