اخبار

مشخصات دستگاه عجیب ۱۰.۳ اینچ Nexus Foo در بنچمارک ها نمایان شد


در وب سایت بنچمارک GFXBench مشخصات دستگاه جدید نکسوس با سایز ۱۰.۳ اینچ منتشر شده که در ادامه شاهد آن خواهیم بود .
نکسوس فو یک دستگاه ۱۰.۳ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است که از پردازنده تگرا ۴ با کلاک ۱.۹ گیگاهرتز و ۲ گیگابایت رم بهره می برد . توجه داشته باشید که ما این دستگاه جدید را تبلت نمی نامیم زیرا در وب سایت بنچ مارک عنوان دستگاهی بدون هیچ صفحه نمایش لمسی بر آن نقش بسته است ، علاوه بر این این دستگاه فقط مجهز به یک دوربین در جلو است و خبری از دوربین عقبی در آن نیست .

Nexus Foo همچنین مجهز به بلوتوث و وای فای می باشد ، اما خبری از شتاب سنج ، فشار سنج ، جی پی اس ، قطب نما ، ژیروسکوپ ، NFC ، و یا حسگرهای نور و مجاورت در آن نیست .
بر اساس وِیژگی های بدست آمده این دستگاه بیشتر شبیه به یک لپ تاپ است تا تبلت ، چیز دیگری که در مورد این دستگاه خیلی عجیب است استفاده از شماره مدل اندروید KKWT که مخصوص دستگاه های پوشیدنی است و نیز استفاده از OpenGL ES 2.0 است که بیشتر با دستگاه های اندروید پوشیدنی همراه است . تبلت ها و اسمارت فون های اندرویدی نسخه ۴.۳ و ۴.۴ از نسخه OpenGL 3.0 و اندروید ال از نسخه OpenGL 3.1 پشتیبانی می کنند .
در واقع هیچ چیزی در مورد این دستگاه منطقی نیست . نام مستعار فو این دستگاه استاندارد نام آبزیان است . این دستگاه را می توان یک هیولای فرانکشتاین نامید و می توان آن را به هر دستگاهی در گوگل نسبت داد .
باید تا زمان معرفی رسمی این دستگاه منتظر بمانیم تا راز این دستگاه عجیب بر ملا شود .
پایان خبر./
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا