اخبار

مشخصات شیائومی Mi Note 2 لو رفت

یکی از محصولات کمپانی شیائومی که فروش بسیار موفقی را تجربه کرده، گوشی هوشمند شیائومی می نوت است. این کمپانی ظاهراً ماه آینده قصد دارد تا نسل جدید این محصول را به نام شیائومی Mi Note 2 به‌صورت رسمی رونمایی کند. علاوه بر آن ظاهراً می‌توانیم منتظر یک گوشی هوشمند منحنی و مدل شیائومی می ۵ اس نیز از سوی این غول چینی باشیم.
«لین بین» مدیرعامل کمپانی شیائومی روز شنبه اعلام کرده بود این غول فناوری چینی ماه جولای یک پرچم‌دار روانه بازار خواهد کرد. ما حدس می‌زنیم که این پرچم‌دار می‌تواند گوشی هوشمند شیائومی Mi Note 2 باشد. آن‌طور که به نظر می‌رسد نسل نخست گوشی‌های هوشمند می نوت فروش موفقیت آمیزی را تجربه کرده تا این کمپانی به فکر عرضه نسخه دوم آن بیافتد.
به‌عنوان بخشی از مشخصات شیائومی Mi Note 2 باید به وجود یک تراشه احتمالی اسنپدراگون ۸۲۱، شش گیگابایت ظرفیت رم و همچنین دو دوربین در قسمت پشتی باید اشاره کرد. این محصول از یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۲K بهره‌مند خواهد شد که به نظر می‌تواند برای هدست واقعیت مجازی شیائومی بسیار مناسب باشد. با این اوصاف این محصول را می‌توان گزینه‌ای ایده آل برای کاربران حرفه‌ای گوشی‌های هوشمند دانست. قیمت این محصول نیز نمی‌تواند از مرز ۳۸۰ دلار عبور کند.
یکی دیگر از محصولاتی که می‌توانیم انتظار آن را داشته باشیم؛ شیائومی می ۵ اس (Xiaomi Mi5 S) نسخه ارتقا یافته پرچم‌دار فعلی این کمپانی شیائومی می‌۵ خواهد بود. علاوه بر آن به احتمال خیلی زیاد دیگر زمان آن فرا رسیده تا شیائومی نیز رسماً از یک گوشی هوشمند صفحه منحنی رونمایی کند. چندی پیش اعلام شده بود که شیائومی قصد دارد تا با خرید صفحات خمیده و انعطاف‌پذیر از شرکت ال‌جی، گوشی‌های هوشمند منحنی را روانه بازار کند. اندازه این صفحه نمایش چیزی بین ۵٫۵ الی ۵٫۷ اینچ خواهد بود.
هرچند که این مشخصات اعلام شده تنها گزینه‌های احتمالی است؛ اما می‌توان گفت تجربه ثابت کرده است که معمولاً اخبار مربوط به محصولات چینی خیلی زودتر از خود آن‌ها به بیرون درز پیدا می‌کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا