اخبار

مشخصات گوشی تاشو جدید سامسونگ گلکسی گلدن ۳ فاش شد

 

 
 
به تازگی گوشی هوشمند تاشو جدید سامسونگ که مدتی است با نام گلکسی گلدن ۳ ( Galaxy Golden 3 ) از آن یاد می شود ، گواهینامه مرکز صدور گواهی تجهیزات مخابراتی کشور چین یا همان TENNA را دریافت کرده و به رسم همیشه ، مشخصات فنی این گوشی هم از این سازمان منتشر گردیده است.
 
بر اساس این اطلاعات ، گلکسی گلدن ۳ سامسونگ از یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس کاری ۲.۱ گیگاهرتز (که احتمال می‌رود اگزینوس ۷ یا Mali-T760MP8 باشد) و صفحه‌نمایش‌های ۳.۹ اینچی داخلی و خارجی با رزولوشن ۷۶۸ در ۱۲۸۰ پیکسل برخوردار خواهد بود. این در حالی است که بنچمارک GFXench اندازه صفحه‌نمایش را ۴.۹ اینچ عنوان کرده بود که با این تفاسیر اشتباه است. اینکه بنچمارک‌ها گاهی به اشتباه مشخصات یک دستگاه را اعلام می‌کنند، امری طبیعی است.
 
گفته شده که این گوشی، دارای ۳ گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی غیرقابل ارتقا بوده و در مورد امکانات تصویربرداری هم با استناد به لیست درز کرده TENNA، می‌توان گفت که گلکسی گلدن ۳ از یک دوربین اصلی با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی با سنسور ۵ مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد بود. این گوشی نوستالژی، وزنی ۲۰۴ گرمی داشته و ابعادی در حدود ۱۲۰.۴×۶۱×۱۵.۱ میلی‌متر خواهد داشت و قرار است میزبان نسخه ۵.۱.۱ آب‌نبات‌چوبی سیستم‌عامل محبوب اندروید باشد. گفتنی است گلکسی گلدن ۳، با رنگ طلایی به بازار عرضه خواهد شد.
منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا