اخبار

مشخصات گوشی جیونی اس ۹ و اس ۹ تی در تنا ظاهر شد

دو گوشی جدید کمپانی چینی جیونی با نام‌های جیونی اس ۹ (Gionee S9) و جیونی اس ۹ تی (Gionee S9T) اخیرا توانستند گواهینامه شرکت مخابرات چین (یا به اختصار، TENAA) را کسب کنند. با نگاهی به لیست این گوشی‌ها در وب‌سایت تنا ، می‌توان مشخصات گوشی جیونی اس ۹ و اس ۹ تی را مشاهده کرد. این گوشی‌ها از نظر طراحی ظاهری بسیار به هم شبیه بوده ولی تفاوت‌هایی در زمینه امکانات و مشخصات دارند.

مشخصات گوشی جیونی اس ۹ و اس ۹ تی

در حالی که گوشی اس ۹ از یک سی پی یو ۸ هسته‌ای ۱٫۸ گیگاهرتزی قدرت گرفته است، جیونی اس ۹ تی مجهز به یک پردازنده ۸ هسته‌ای ۲٫۰ گیگاهرتزی است. بقیه مشخصات کلیدی آنها مشابه یکدیگر است: صفحه نمایش هر دو گوشی ۵٫۵ اینچی با کیفیت فول اچ دی است، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارند و از دوربین دوگانه در قاب پشتی بهره می‌برند (در وب‌سایت تنا آمده که دوربین عقب گوشی جیونی اس ۹ به سنسورهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن به یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی مجهز است). از دیگر مشخصات گوشی جیونی اس ۹ و اس ۹ تی می‌توان به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره داشت. سیستم عامل هر دو گوشی نیز در هنگام عرضه، اندروید ۶٫۰ مارشمالو خواهد بود.
 

مشخصات گوشی جیونی اس 9 و اس 9 تی در تنا ظاهر شد

گوشی جیونی اس ۹ تی

از دیگر تفاوت‌های جیونی اس ۹ و اس ۹ تی ، وزن آنها است. در حالی که جیونی اس ۹ وزنی معادل ۱۶۶٫۵ گرم دارد، وزن جیونی اس ۹ تی ۲۰۰٫۸ گرم است. با این حال، ابعاد هر دو گوشی به یک اندازه است؛ ۱۵۴٫۲ در ۷۶٫۴ در ۷٫۴ میلیمتر، که به نظر می‌رسد در این خصوص اشتباهی رخ داده و قطعا ابعاد گوشی سنگین‌تر، باید بزرگتر باشد. آخرین تفاوت این دو گوشی در رنگ‌بندی آنهاست. گوشی جیونی اس ۹ در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای (همانطور که در عکس اول مشخص است) تولید خواهد شد و رنگ گوشی جیونی اس ۹ تی ، مشکی خواهد بود.
هنوز خبری از زمان عرضه و قیمت هیچ‌کدام از گوشی‌ها در دست نیست.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا