اخبار

مشخصات گوشی مرموز markw شیائومی در بنچمارک Geekbench ثبت شد

شیائومی یکی از شرکت های نوظهور چینی ست که سرعت رشد بسیار بالایی را در طول فعالیت خود تجربه کرده و به نظر می رسد که این شرکت نیز به زودی در بازار ایران شناخته خواهد شد. حتماً تا کنون مطلع شده اید که همراه اول تصمیم دارد تعدادی از گوشی های شیائومی را در ایران پیش فروش کند و چه کسی از آینده خبر دارد؟ شاید به زودی شاهد روزی باشیم که شیائومی نیز مانند هواوی بازار ایران و جهان را در دست بگیرد و پا به پای بزرگان این صنعت پیش برود. این شرکت اکنون با تمام قوا به فعالیت خود ادامه می دهد و اکنون نیز مشخصات یکی از دستگاه هایش در بنچمارک Geekbench به ثبت رسیده است.
به تازگی در بنچمارک Geekbench شاهد انتشار مشخصات یکی از دستگاه های مرموز شرکت شیائومی به نام “markw” بوده ایم که اطلاعات جالبی را در اختیارمان قرار می دهد. هرچند که این مشخصات لزوماً واقعی نیستند اما دید کلی ما را نسبت به محصولات در حال عرضه باز می کنند.
این گوشی به همراه چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکوم با سرعت ۲ گیگاهرتر و ۳ گیگابایت رم به میدان رقابت با سایر گوشی های هوشمند پا خواهد گذاشت. این مشخصات با توجه به حضور اسنپدراگون ۶۲۵، به ما می گوید که markw احتمالا به یک صفحه نمایش ۱۰۸۰ پیکسلی مجهز می شود چرا که این چیپست از رزولوشن صفحه نمایش مشخصی پشتیبانی می کند.
همچنین این چیپست قابلیت پشتیبانی از ویدیوهای ۴K را دارد. هنوز نمی توان نظری در مورد بخش دوربین داد جز اینکه این گوشی نمی تواند از رزولوشن بالاتر از ۲۴ مگاپیکسل پشتیبانی کند. پشتیبانی از وای فای و قابلیت شارژ سریع نسخه ۳٫۰ نیز در این مدل قابل پیش بینی ست.
متاسفانه مشخصات دقیق تری در دست نیست که بتوان آنها را کنار هم قرار داد جز اینکه در این بنچمارک اشاره شده که markw به همراه اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو عرضه خواهد شد. از ظواهر امر پیداست که این گوشی یک مدل میان رده خواهد بود و به خانواده Redmi Note اضافه خواهد شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا