اخبار

مشخصات گوشی هوآوی Maya در وبسایت GFX Bench

MYA-L03، دستگاه  تست مرموزی است که چند روز پیش بر روی نیمکت GFX با شماره مدل هواوی ظاهر شد. نام این دستگاه “تست مایا” گفته شده است. حتی یک تاییدیه FCC در تاریخ ۲۸ دسامبر سال گذشته برای این گوشی موجود است، اما اول اجازه دهید مشخصات دستگاه هوآوی Maya ناشناخته رامورد بررسی قرار دهیم.
مشخصات گوشی Huawei Maya  در وبسایت GFX
سیستم عامل دستگاه هوآوی مایا در لیست وبسایت GFX  آندروید ۶٫۰ عنوان شده است.به همراه پردازنده مدیاتک MT6737T (1.44 گیگا هرتز، پردازنده ۴ هسته ای) ،بنابراین این دستگاه یک گوشی هوشمند هوآوی ارزانتر از Honor 6X است.و این گوشی قابلیت اجرای یک سیمکارت را خواهد داشت.
FCC نشان می دهد که یک مدل دوم با شماره MYA-L23 از این دستگاه نیز خواهد بود که یک دستگاه دو سیم کارته می باشد در حالی که دیگری قابلیت راه اندازی یک سیمکارت را دارد. همچنین در این گزارش، ما شاهد یک باتری ۲۹۲۰ میلی آمپر می باشیم، ۲٫۴ گیگاهرتز از Wi-Fi و بلوتوث هستیم. و هر دو مدل این دستگاه با باند لایت  ۲ ،۴، ۵و ۷  سازگار خواهد بود.هوآوی Maya
در این عکس پشت دستگاه نشان داده شده است که با خیال راحت می توان گفت قطعات این دستگاه قابلیت تعویض را دارند و یک اسلات کارت حافظه برای ارتقا حافظه نیز تعبیه شده است. به نظر می رسد شرکت هوآوی قصد دارد گوشی های هوشمند یا قابلیت متناسب و مقرون به صرفه وارد بازار ایالت متحده کند بنابراین باید انتظار گوشی هایی با چنین ویژگی با قیمت ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار را داشته باشیم.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا