اخبار

مشکلی بزرگ برای اپل واچ

مشکلی بزرگ برای اپل واچ

به‌تازگی کاربران سری ۳ اپل واچ با مشکل جدیدی روبرو شده‌اند و آن هم مربوط به ریبوت شدن دستگاهشان در هنگام قرارگیری در کنار ICU است. این مشکل که هردوی نسخه‌های سلولار یا غیر LTE این ساعت را شامل می‌شود قطعاً با تجهیزات موجود در ای سی یو مرتبط است. برخی از کاربران حتی ساعت خود را نیز به این دلیل تعویض کرده‌اند اما دستگاه‌های جدید نیز مانند قبلی‌ها مشکل یادشده را تجربه کرده و هر ۶۰ تا ۹۰ دقیقه یک‌بار ریبوت می‌شوند. البته فرومی نیز در رابطه با این مشکل نیز در فروم های رسمی اپل شکل‌گرفته است که از ماه اکتبر تاکنون در جریان است.
تنها راه‌حلی که تاکنون از جانب کاربران برای این مشکل مطرح‌شده است استفاده از حال پرواز این دستگاه است اما محدودیت‌های حالت پرواز نیز مسلماً کاربری این دستگاه را بسیار کمتر خواهد کرد. اپل نیز به‌صورت رسمی اظهار داشته است که تناقضاتی میان این دستگاه و تجهیزات پزشکی ایجادشده است اما اطلاعاتی درباره این‌که آیا تجهیزاتی این‌چنینی می‌تواند خود ساعت را تحت تأثیر قرار دهد یا خیر منتشرنشده است و اپل در این رابطه نظری نداده است.
لازم به ذکر است که اپل واچ اجرا و رادیوهایی را شامل می‌شود که از خود میدان‌های الکترومغناطیسی منتشر می‌کند. خود این دستگاه، برخی از بندهای آن و کابل‌های شارژ آن شامل مگنت‌هایی هستند که ممکن است با برخی از دستگاه‌های الکترومغناطیسی در تناقض قرار بگیرند. به‌این‌ترتیب حفظ فاصله موردنیاز میان این دستگاه‌ها و اجزای مگنتی اپل واچ می‌تواند تأثیر یادشده را تا حد ممکن کاهش دهد. لازم به ذکر است که در بخش توضیحات دستگاه‌های پزشکی آمده است که در این رابطه بهتر است با سازنده دستگاه پزشکی و نیز پزشکتان مشورت کنید و اطلاعات تکمیلی در این رابطه را از آن‌ها بخواهید و اگر احساس می‌کنید که اپل واچ و سایر دستگاه‌های مرتبط با آن می‌تواند بر روی دستگاه‌های پزشکی حیاتی شما تأثیر بگذارد استفاده از آن‌ها را متوقف کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا