اخبار

مشکل روشنایی دلیل اصلی عدم به کارگیری سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش

به نظر می رسد که یکی از دلایل اصلی عدم استفاده از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش گوشی در سامسونگ، نامناسب بودن سنسور در مواجه با نور زیاد است. رندر ارائه شده توسط این منبع مشکل روشنایی سنسور اثر انگشت اپتیکال سامسونگ را به صورت بصری به ما نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد این کمپانی برای متعادل ساختن روشنایی سنسور تعبیه شده در زیر نمایشگر گوشی‌های هوشمند با مشکل مواجه شده است. در هر صورت گفته شده که مکان قرارگیری سنسور خیلی بش از اندازه روشن بوده. البته هیچ اطلاعات دیگری در مورد مشکل مورد بحث ارائه نشده و به همین دلیل احتمال می‌رود که سامسونگ به نوعی موفق شده باشد تا ایراد را رفع کند و در نتیجه از مدتی قبل مشغول ساخت نمونه‌های اولیه‌ی گوشی‌های مجهز به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر با روشنایی دقیق و بی‌نقص شده است.
در طی چند روز گذشته شایعات در مورد سنسور اثر انگشت موجود در نوت ۸ بسیار افت و خیز داشته و در آخرین شایعه به نظر می رسد که سامسونگ توانسته این سنسور را زیر صفحه نمایش بخواباند. اگرچه برخی از منابع معتبر اعلام کرده‌اند که سامسونگ تکنولوژی سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را برای اولین بار در فصل بهار ۲۰۱۸ و در گوشی گلکسی اس ۹ بکار خواهد گرفت؛ اما تصاویری که امروز از نوت ۸ فاش شده همگی به این موضوع اشاره دارند که این فبلت اولین گوشی سامسونگ خواهد بود که به سنسور اثر انگشت اپتیکال تجهیز می‌شود. یکی از بزرگ‌ترین ایراداتی که کاربران گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به این دو پرچمدار وارد آورده‌اند، محل نامناسب قرار گیری سنسور اثر انگشت است.
محتمل است که نوت ۸ در اواسط ماه آگوست یا اوایل ماه سپتامبر و در نمایشگاه IFA امسال در برلین معرفی شود. در برخی گزارش‌ها گفته شده که سامسونگ برای رقابت سنگین‌تر با آیفون ۸ اپل احتمالا فبلت گلکسی نوت ۸ خود را زودتر از موعد مقرر معرفی خواهد کرد. در هرصورت طی هفته‌های آینده مسلما جزئیات دقیق‌تری در مورد نسل بعدی فبلت‌های سری نوت سامسونگ در دسترس قرار خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا