اخبار

مشکی تیره به رنگ بندی آیفون ۷ اپل اضافه خواهد شد

طبق اطلاعات منتشر شده در وبلاگ ژاپنی Macotakara، کمپانی اپل قصد دارد در رنگ بندی آیفون ۷ یک مدل دیگر را با تم خاکستری اضافه کند، رنگی که به نسخه مشکی منسوخ شده در آیفون ۵ این شرکت شباهت زیادی دارد و از نسخه خاکستری فضایی که در مدل‌های سه سال اخیر به کار گرفته شده تاریک‌تر است.
خاکستری فضای – Space Gray – اولین بار در سال ۲۰۱۳ به آیفون ۵s آمد و طی این سال‌ها اهالی کوپرتینو بارها در میزان تاریکی این نسخه تجدید نظر کرد. به‌عنوان‌مثال رنگ خاکستری در اپل واچ تاریک‌تر از آیفون ۶s با همان رنگ‌ بندی است. این گجت پوشیدنی شامل یک نسخه مشکی فضایی نیز بود که ممکن است شباهت زیادی به این مدل جدید در رنگ بندی آیفون ۷ داشته باشد.
به نظر می‌رسد دلیل اصلی دخالت وبلاگ ژاپنی مذکور، تصحیح شایعات روزهای اخیر پیرامون افزودن شدن “آبی تیره” به رنگ بندی آیفون ۷ بوده است. به نظر می‌رسد لو دهندگان مربوط به گزارش قبلی، در تفهیم دقیق این رنگ بندی جدید در آیفون ۷ اشتباه کرده بودند. بااینکه اشتباه این لو دهندگان در نگاه اول تا حدی مسخره و عجیب به نظر می‌رسد، اما با نگاهی به تصویر رندر شده از آیفون ۷ متوجه می‌شویم که ممکن است افراد در شرایط نوری متغیر، از این رنگ برداشت‌های مختلفی داشته باشند.
 
رنگ بندی آیفون 7
گفته می‌شود رنگ بندی آیفون ۷ تنها با همین تغییر همراه خواهد بود؛‌ بدین ترتیب پرچمدار سال جاری اهالی کوپرتینو در رنگ‌های رز گلد، گلد، خاکستری تیره، نقره‌ای و مشکی تیره روانه بازار خواهند شد. آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به همراه سیستم عامل iOS 10 احتمالا در سپتامبر سال جاری عرضه می‌شوند. همچنین شایعات از نسخه پرو آیفون ۷ با مشخصات بهتر و صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی خبر داده‌اند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا