ریپورتاژ آگهی

معرفی اسنپ و نرم افزارهای مفید – مهر ۹۷

برای دسترسی به آپدیت برنامه کاربردی اسنپ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. مدتی است که در کشورمان تاکسی های اینترنتی با ایده گرفتن از یک نمونه خارجی روی کار آمده اند. تاکسی هایی که از همان ابتدا به دلیل هزینه های بسیار پایین و مقرون به صرفه، مورد توجه مردم قرار گرفتند. اسنپ یکی از اولین اپلیکیشن هایی بود که پرچم داری تاکسی های اینترنتی در ایران را به دست گرفت. نرم افزاری که با رابط کاربری ساده در همان استفاده های اولیه، تمام نکات آموزشی اش را در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد.
اسنپ در اولین انتشار خود فقط کاربرد تاکسی های سواری را ارائه می داد اما به مرور زمان و با دریافت بازخودهای مناسب از طرف استفاده کنندگانش، برای تولید و انتشار اپلیکیشن های کاربردی دیگری مانند اسنپ فود، اسنپ بار و نرم افزارهای دیگر اقدام کرد. تمام تلاش اسنپ برای برقراری یه توازن مناسب بین راننده و مسافر است تا از این طریق بتواند هر دو طرف را راضی نگه دارد. کاری که از همان اوایل انتشار اسنپ یکی از چالش برانگیزترین اقدامات ممکن بود. اما با گذشت زمان صاحبان این اپلیکیشن توانستند این توازن را به خوبی برقرار کرده و از رقابت با رقبای خود جا نمانند.
 
معرفی اسنپ و نرم افزارهای مفید - مهر 97
 
تمام استفاده کنندگان از اپلیکیشن فایل منیجر بر این باورند که، این نرم افزار یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای نصب شده بر روی تلفن های همراهشان است. در ادامه این مطلب بررسی خواهیم کرد این ادعا تا چه اندازه صحت دارد. مدیریت فایل ها، پوشه ها و پرونده ها در تلفن همراه کار به شدت دشواری است و این دشواری زمانی که تعداد این فایل ها و پوشه ها افزایش یابد چند برابر نیز می شود. کاری که یک اپلیکیشن فایل منیجر انجام می دهد این است که، این کار به شدت دشوار و زمان بر را برای کاربران تلفن های همراه بسیار آسان تر می کند.
 
معرفی اسنپ و نرم افزارهای مفید - مهر 97
 
نرم افزار فایل منیجر امکانات فراوانی از جمله: نمایش فایل ها به صورت لیست، امکان کپی و پیست کردن فایل ها و پوشه ها، تغییر نام و فشرده سازی فایل ها، نمایش و مدیریت آخرین فایل های دانلود و دریافت شده، امکان جست و جوی بسیار سریع و دیگر کاربردهای از این قبیل را فراهم می کند. با توجه به کاربردهای گفته شده می توان گفت انجام چنین اموری بدون فایل منیجر کار بسیار زمان بر و دشواری است، از این رو بهترین و عاقلانه ترین کار استفاده از چنین اپلیکیشنی می باشد.
 

  • کاربران توییتر همیشه برای راحتی کارشان به دنبال دریافت نسخه جدید توییتر می باشند. توییتر که در سال های گذشته در کشورمان به محبوبیت بسیار بالایی دست یافته است، با ارائه یک اپلیکیشن کاربردی کار را برای کاربران خودش بسیار آسان تر کرده است. توییتر یک شبکه اجتماعی بسیار پر طرفدار است که می توان از آن برای پیگیری بهتر و دقیق تر اخبار و رویدادهای اطرافمان، بهره برد. تقریبا اکثر هنرمندان، ورزشکاران، شخصیت های سیاسی معروف و دیگر افراد شناخته شده و برجسته در توییتر صفحه شخصی داشته و به طور مستمر در آن فعالیت می کنند. در اوایل روی کار آمدن توییتر فقط امکان به اشتراک گذاری پست های متنی وجود داشت که اصطلاحا به این پست ها توییت می گویند، اما در حال حاضر امکان به اشتراک گذاری تصاویر نیز فراهم شده است. برخی از ویژگی های توییتر به شرح زیر است:
  • مشاهده سر تیترهای خبری روزانه
  • پیگیری آخرین اخبار منشتر شده از دنیای سینما و تلویزیون
  • ارسال توییت و مشاهده توییت دیگران
  • ارسال و دریافت پیام
  • امکان بهره گیری از رسانه های داینامیک مانند ویدیو، گیف و دیگر چیزها
  • با خبر شدن از جدیدترین هشتگ های ترند شده
  • امکان ایجاد مکالمات گروهی و چند نفره
  • و ویژگی های جذاب دیگر

اما همان طور که گفته شد، بازار تاکسی های اینترنتی مدتی است به شدت گرم شده و اپلیکیشن های زیادی برای ارائه این کاربرد وارد مارکت های نرم افزاری تلفن های همراه شدند. یکی دیگر از این نرم افزارها که اصلی ترین رقیب اسنپ نیز به شمار می آید، اپلیکیشن تپسی می باشد. استفاده کنندگان از تپسی با دریافت آخرین نسخه از این اپلیکیشن از مزایا و کاربردهای بیشتری بهره خواهند برد. تپسی هم در رقابت با رقیب دیرینه اش اسنپ پا از میدان بیرون نگذاشته است. محیط کاربری تپسی بسیار زیبا و شیک طراحی شده است. پس از انتخاب مسیر و مقصد مورد نظرتان در این محیط کاربری قبل از درخواست سفر از هزینه آن اطلاع پیدا خواهید کرد.
تپسی امکاناتی نظیر : توقف در مسیر، انتخاب مقصد دوگانه و سه گانه، پرداخت درون برنامه ای هزینه سفر به صورت ایمن، نمایش مشخصات راننده، اطلاع رسانی به دیگران در طول سفر و انتخاب مقصد به صورت رفت و برگشت را فراهم کرده است. این امکانات بسیار کاربردی برای کاربران تپسی یک اپلیکیشن کارآمد را فراهم آورده است. به نظر می رسد در آینه نزدیک و با به روزرسانی های جدید این اپلیکیشن، خبرهای بسیار خوبی برای کاربرانش در راه باشد.
 
معرفی اسنپ و نرم افزارهای مفید - مهر 97
 
به طور حتم در مورد شبکه اجتماعی اینستاگرام و کاربردهای آن بسیار شنیده اید. شبکه اجتماعی محبوب و پر طرفداری که اپلیکیشن آن با هر بار به روزرسانی، سطح بالاتری از خدمات و کاربردها را برای کاربرانش فراهم می کند. اینستاگرام محیط جذابی است که به راحتی می توان در آن به اشتراک گذاری عکس های با کیفیت بالا، ویدیوهایی با زمان ۱ دقیقه و پست های متنی پرداخت. به مانند توییتر، اینستاگرام هم جای مناسبی برای برقرای ارتباط با شخصیت های معروف و شناخته شده است. شما با دانلود اپلیکیشن اینستاگرام و ساخت یک حساب کاربری و دنبال کردن پیج های مورد علاقه تان می توانید به دنیایی از اخبار، عکس ها و ویدیوها دسترسی داشته باشید.
با توجه به روند رو به رشد این شبکه اجتماعی و جدیت صاحبان آن در فراهم سازی کاربردهای جذاب و متفاوت برای مخاطبین، به نظر می رسد اینستاگرام به این زودی ها از میدان رقابتی در بین رقبای خود خارج نشود بلکه با هر بار آپدیت و به روزرسانی جایگاه بهتر و مستحکم تری برای خود دست و پا کند. این تداوم پیشرفت و بر طرف سازی مشکلات به وجود آمده، یکی از بهترین عوامل انجام شده در راضی نگه داشتن مخاطبان از سوی اینستاگرام است.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا